Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam grafiklerinizi merak ediyorum. Üç hak varmış size kullanıyorum.
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Effsane hacı kraliçe diyom sessiz sessiz hedefe gidiyor diyom sen seversin :) 9.50-10.50 aralığına doğru hemide :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20454037 Grafik detay ve yorumları
Alt yorumda birseyelere dikkat çekmeye çalışmıştım anlayanlar çoktan hamlesini yapmıştır diye düşünüyorum. Uzun vadede 1000 dolar ın altı kesinlikle süpriz olmaz
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam 99100 Altın a sarkma 87 leri hedef yapar 94500 ara destek 99100 üzeri kaldıkça pozitif devam eder. Benim kısa vadede beklentim 87 ler
Ozkan42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Nedemek rica ederim. Bilgim dahilinde her zaman yardımcı olmaya çalışırım. Gerisi sizlere kalmış karar verecek olan sizlersiniz. Allah önce hepimize sağlık sıhhat versin.
@Scorpii Teşekkür ederim hocam iyim siz nasılsınız?
@Zolhan hocam endeksle fikrimde değişiklik yok. 99100 ve 102800 takip edelim. Mavi için pc başına geçince ayrıca grafigine bakayım.
@Şirinbaba24 rica ederim. 1670 takip edin kirilim teyit eder.
Şans_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Önümüzdeki hafta büyük ihtimalle oralarda olacağız
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar gidemiyor ons 1580 ne göz kırptı hadi hayırlısı olsun
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kar varsa sorun yok hocam bereketli olsun.
@Şans_06 hocam haber kapa düşmeden öğrenip almak lazım kapa düştüğünde biraz daha yukarı yapar sonra son alanın elinde kalır. Genelde bu şekilde küçük yatirimcilari carparlar. Yada öncesinde prim yaptırırlar ortaya yalan haber atarlar küçük yatirimcilar alır bir bakmışsınız haber balon çıkmış Siz daha ne olduğunu anlamadan hisse taban taban gider. Para kazanmak için 15-20 hisse takibe alın dip seviyelerini belirleyin ve aldıktan sonra nerede satarım hedefini belirleyin. Dip yaptığında alın ve uzun vadede bekletin mutlaka satış hedefiniz eninde sonunda gelecektir. Çok profosyonel değilseniz günlük al sat işlemi pisikolojinizi bozar. Küçük karlar alırken problem olmaz ama ilk büyük zararda stres yönetimi iyi yapılması gerekir. Çünkü üstünüzde inanılmaz baskı oluşturur. Her yaptığınız hamle zararınizi iki katlar. Yazdıklarımın hepsi tecrübe ile sabittir. Yatırım işi uzun vade dusunulmelidir. Mutlak suretle ihtiyaç fazlası para ile yapılmalıdır. Örn 1 ay sonra ihtiyacınız olacak para ile sakın işlem yapmayın. Bugün Afyon aldım kimse sanmasinki bu hisseyi bugün öğrendim bi alayım olmadı. Bu hisse 2 senedir takibimde işlerimden 3-4 ay hisselere bakamadım 1.30 gibi muazzam al fırsati vermiş. Almak bugüne nasip oldu. Sitede bir çöl arkadaş tavan yapan hisselere gözü kapalı giriyor. Kesinlikle yanlıştır. Şimdi bu hisseyi öğrendiniz. Bende rakibine aldım. 3 ay hareketlerini izleyelim. Bakalım ne tür hareketler yapacak endeksi göremiyorum yok endeksi bağımsız mi hareket edecek. Karliligi nasıl bilanço ne gelecek 3 ay sonra mantıklı bir seviyede olursa al yaparız
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam uzun vadede üzmez 1-2 ay tutalım bakalım ne yapacak inşallah daha çok primlenir
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: petkim
hocam bu tarz birden değerinden fazla primlenmiş hisselerden uzak durun
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()o benim 110 sonrası ara verdiğim döneme gelmiş :) kaçtı olsun beklediğimi yaparsa oda yeter. 5k aldım çok değil günlük takip yapmıycam uzun vadede hedefi gelirse satarım
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Teşekkür ederim afyon çimonto aldım
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
hocam benim çalıştığım kurumda da yok mecburen manuel yapıyorum sinyallerle takip ediyorum. Hangi bankada var bilmiyorum.
batboys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hayırlı olsun hocam büyük miktarda almayın az alıp atın kenara unutun
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
0,85 Altın da kapanış yapar ise stop olmakta fayda var lakin alım için çok riskli bir günü seçmişsiniz. Pazartesi hisselerin hepsi her şeye gebe
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
yeni aldı iseniz riskli 0,60 larda alalım
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: pegasus

grafikteki iki ramkamda çok önemli iyi takip edilmeli 46,20 alımda olanlar Altın a sarkmada stop olmalı
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: petkim

yine bir 3,60 lar denemesi kırılım olmadı kapanış ne getirir biinmez lakin ben sell poz açtım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese

0,80 riski olabilir ama yön yukarı demiştim.
Yanlış anlaşılmasın alım önermiyorum lakin alıp terste kalan vara pazartesiyi beklesin bir yükseliş daha yapması lazım
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100

Bu grafikteki destek dirençleri takip etmeye devam edelim 99100 önemini koruyor. Tam 102800 e yakın yerden satış yedik rica ediyorum alımlarınızda lütfen günlük heyecana kapılıp büyük riskler almayın. Sonra hep beraber üzülmeyelim. Artık tavan tavan giden hisselere de dikkat edelim yada büyük meblağlar bağlamayın canınızı yakarlar.