Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyon 3,15 satış emri girdim sabah ola hayrola
4BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 120 den 82 fibo çekildiğinde düzeltme rakamlarını sizde çok rahat bulabilirsiniz. Elinde olan mecbur beklesin yapacak bir şey yok yeni alacaklara da evet almayın dedim ben kendimde almadım. Alınan hisseleri çoğunu da az çok biliyorum tersleri çok pis bekletir. Yaşanmışlıklar bazen ders çıkarmak içindir. 120 den 82 ye geldi şimdi 82 den almadı 96 geldi almadı 99 geldi almadı 102 geldi kaçtı tren dedi. İzliyor kenarda al sat yapıyorlar. Alması lazım. Çünkü tren kaçıyor. 120 den gelen ters dalgayı da unuttu. 101 de atladı trene bugün 98800 geldi panik zarar kes mi? yapmasam. İlave mi yapsam düşünmeye başladı. Ona buna sordu herkes cevap vermeye çekindi kaldı tek başına :( ben bilirim o çaresizliği :( Buradaki bir çok kişi daha yeni başlamış emin olun istemeyerek de olsa sürekli alım önerisinde bulunanlar yada şunu aldım şurada sattım hep karlı işlem yapanlar (çünkü ona güven daha fazla olur) :) işte bu yeni başlayan kişilere benden daha fazla zarar verirler. Çünkü yeni başlamış tavan ne onu bilmiyor kaç kere tavan gider nerede durur düşerse nereye kadar düşer kötü senaryo planı yapmamış elde nakit bırakmamış bilonçosu ne karlılığına bakmamış hacim takip etmemiş tepe gelmiş haberi yok tren kaçtı bende alayım hop bi bakmışız %50 düşmüş. İşin özeti Kesin konuşmak la emin olun hiç bir ilgisi yok. Ben her lafımın sonuna YTD yazayım belki gelebilir ihtimal dahilinde diyeyim değişmez bana güveniyor ise ben ne hamle yaparsam aynını yapacaklar değişmez. Her iddiasına da girerim. Kimse sanmasın ki ben hedef vermedim kimseyi etkilemedim. Ben yemem bunu :)
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()iheva hakkında daha öncede yazdım 1,30 Altın a düşmediği sürece problem olmaz altına düşerse sıkıntılı süreci başlatır. Her krizde mutlaka olumsuz etkilenir. 1,30 elinde tutanlar yada almak isteyenler için önemli stop seviyesidir.
İsa_175474 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Benim açımdan da sorun yok hocam cevap verme gereği duydum. Şu algı oluşmuş "eleştirdim diye beni de engellemiş" kesinlikle beni eleştiren hiç kimseyi engellemedim sadece bana yada başkasına yaptığı saygısızlık varsa engelledim. Sizde beni de engellemiş diyince geçmiş konuşmalara bakıp neden engellediğimi bende merek ettim. Evet haklısınız bu laf diğerlerin yazdıklarının yanında hiç bir şey abartmışım özür dilerim.
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam kimsenin beni beğenme gibi zorunluluğu yok. Herkes beni beğensin istememde ama saygı önemlidir. Ben hedef veririm tartışırız karşımdaki kendi hedefini söyler kim ne yöne hamle yapmak isterse yapabilir. O gün konunun arasından girdiniz ve benimle çok fazlada samimiyetimiz olmamasına rağmen kimmiş o çekeyim kullaklarını diyerek bir ifade kullandınız. kendinize siz yakıştırmış iseniz lafım yok ben yakıştıramadım. Benim kimseyle bir alıp veremediğim yok bakın sizinle yazışan arkadaş konu selaryus iken konuyu bana getirdi. Arkasında diğeri katıldı. Bence gerek yok. Benim varsa saygısızca bir durumum söyleyin özür dileyim. Hedef verdim diye saygısızlık yapılacaksa kimse kusura bakmasın. Profolime girip herkes iyi okusun ne yazıyor. Size de saygısızlığım olmuş ise özür dilerim.
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@ilteris engellenme sebebiniz eleştiriniz değil. Taraf tutarak yorum yapanız. Grupça sizden farklı düşünen herkesle dalga geçmeniz. Dalga ve alay geçmek eleştiri değil saygısızlıktır. Ayrıca kendi arkadaş grubunuza yapılan hiç bir saygısızlığa eleştirinizi görmedim. :( Nedense bir tek sizin grup doğru eğri başkaları... Aranızda diğerleri engelli ve bana doğrudan bir yazısı da olmadı lakin başkalarına yaptığı saygısızlık yüzünden engellendi. Bana yapılsın yapılmasın saygısızca bir yorum görürsem o kişiyi engellerim. Bu kadar basit grupça başkalarına çok fazla takılmayın kendi işinize bakın derim. saygılar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()buda başka bir bakış açısı saygı duyarım.
Calarsaat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Estafurullah hocam kesinlikle yanlış anlamadım sadece detaylı şekilde belirtmek istedim. Ayrıca bu soruyu sorarak kendimi anlatma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim.
Endeks konusunda haklısınız. Hisse bazlı bakmak lazım. Fakat ben ağırlıklı bist 30 hisseleri ile ilgilendiğim için endeks benim için daha önemli. Dediğinizde haklısınız bazı hisseler endekse göre hareket etmez. Örn Afyon tspor ostim bugün endeksi takmadan tavan yaptı.
FKARADAYI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()füreya 2018 ortalarında bir arkadaş sormuştu o vasıta ile grafik olarak takib almıştım. Tahminimce de 2020 ortalarında zıplama bekliyordum perşembe günüde grafik önüme gelince direk al yaptım. Temel tarafını hiç bilmiyorum. Bölünme yaşamış aldım dediğimde bir iki arkadaş bölündüğünü söyledi
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam derin düşüş uzun vade (1-2 yıl sonra ) grafiği paylaştığımda da söyledim. Bu 102800 den başlayan düşüşün dibi 87 olması lazım destekler sırayla 96-94-87 şimdi virüs işi bitince borsa uçacak şeklinde düşünenlerde vardır. Lakin virüs neden ise daha sonuçlarını (dünya genelinde) yaşamadık. Ortada bazı arkadaşlar farklı yerlere çekmeye çalışıyorlar. Ben sizin vasıtanız ile tekrardan yazayım. Hem günlük hemde haftalık grafik paylaştım. günlükte dip rakamım 76 haftalıkta 20-40 bin aralığı da mevcut lakin bu 20-40 bin aralığı 2022 ortalarında kendini hissetirecektir. Üstüne basarak yine söylüyorum bu yıl içinde benim analizimde ne 50 bin nede 120 bin yok bu yıl için bugünden itibaren dip rakamım 70 tepe 96
FKARADAYI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Tahmin ettim hiç yazmadın çünkü. Bugün bir kaç hisse çıkartıp yarın ufak ufak alma niyetindeyim bende afyon duruyor bugünde şekerbank aldım
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hacı korku treni gibi :) birde geçmişi yok analiz yapması zor ben firmayı hiç bilmiyorum. başka ne var elde
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Geçmiş olsun uyma başkalarına Biz kendi işimize bakalım. Bu ara çok al sat yapabiliriz. bist belliydi karışık olacağı kritik yerde kapamış bende Afyon aldım patladı gitti :) elinde ne var sendekilere bakayım. Evde oturunca adamın canı sıkılıyor :) boş durmayayım biraz al sat yapayım
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam binde 1 Altın da yinede iyi rakam
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()viop açığa satış hocam
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dohol sell poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam yoluyorolabilir ne kadar doğru bilmiyorum halk kendi maaş müşterilerine onbinde 2 veriyormuş :) benim için ekranlar daha önemli hocam bugüne kadar hiç bir şekilde hesaba girememezlik kitlenme v. s yaşamadım bu komisyondan çok daha önemli
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()q n b binde2
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben gece 1 den sonra emir gircem 3,15 satış şeklinde satarsa sabahda 2,85 de alım emri girerim
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet hocam beklentim öyle %8 3,15 satış sonra %-5 gibi silkeleme hareketi 2,85 tekrar alım düşünüyorum bakalım yarın sabah belli olur
SMG için cevaplandı (yorumu göster)