Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1366 00:39:08
EUR 52.9528 00:39:08
USD 46.5576 00:39:08
ALTIN ONS $4026.7800 00:39:08

Profil sayfası: BOZUK_SAAT

Üyelik Bilgileri

Üye adı:BOZUK_SAAT

Kayıt tarihi:17 Şubat 2018

Durum:Belirtilmedi

Yorum sayısı:9272

Üye puanı:1690

Takipçileri:430

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Bilgisayar hizmetleri

Yaşadığı yer:Ankara

Kişisel Görüş ve Yorumları

TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.

Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.

UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN

İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

3BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

afyon 3,15 satış emri girdim sabah ola hayrola

4BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

hocam 120 den 82 fibo çekildiğinde düzeltme rakamlarını sizde çok rahat bulabilirsiniz. Elinde olan mecbur beklesin yapacak bir şey yok yeni alacaklara da evet almayın dedim ben kendimde almadım. Alınan hisseleri çoğunu da az çok biliyorum tersleri çok pis bekletir. Yaşanmışlıklar bazen ders çıkarmak içindir. 120 den 82 ye geldi şimdi 82 den almadı 96 geldi almadı 99 geldi almadı 102 geldi kaçtı tren dedi. İzliyor kenarda al sat yapıyorlar. Alması lazım. Çünkü tren kaçıyor. 120 den gelen ters dalgayı da unuttu. 101 de atladı trene bugün 98800 geldi panik zarar kes mi? yapmasam. İlave mi yapsam düşünmeye başladı. Ona buna sordu herkes cevap vermeye çekindi kaldı tek başına :( ben bilirim o çaresizliği :( Buradaki bir çok kişi daha yeni başlamış emin olun istemeyerek de olsa sürekli alım önerisinde bulunanlar yada şunu aldım şurada sattım hep karlı işlem yapanlar (çünkü ona güven daha fazla olur) :) işte bu yeni başlayan kişilere benden daha fazla zarar verirler. Çünkü yeni başlamış tavan ne onu bilmiyor kaç kere tavan gider nerede durur düşerse nereye kadar düşer kötü senaryo planı yapmamış elde nakit bırakmamış bilonçosu ne karlılığına bakmamış hacim takip etmemiş tepe gelmiş haberi yok tren kaçtı bende alayım hop bi bakmışız %50 düşmüş. İşin özeti Kesin konuşmak la emin olun hiç bir ilgisi yok. Ben her lafımın sonuna YTD yazayım belki gelebilir ihtimal dahilinde diyeyim değişmez bana güveniyor ise ben ne hamle yaparsam aynını yapacaklar değişmez. Her iddiasına da girerim. Kimse sanmasın ki ben hedef vermedim kimseyi etkilemedim. Ben yemem bunu :)

ilteris için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

iheva hakkında daha öncede yazdım 1,30 Altın a düşmediği sürece problem olmaz altına düşerse sıkıntılı süreci başlatır. Her krizde mutlaka olumsuz etkilenir. 1,30 elinde tutanlar yada almak isteyenler için önemli stop seviyesidir.

İsa_175474 için cevaplandı (yorumu göster)

Reklam

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

Benim açımdan da sorun yok hocam cevap verme gereği duydum. Şu algı oluşmuş "eleştirdim diye beni de engellemiş" kesinlikle beni eleştiren hiç kimseyi engellemedim sadece bana yada başkasına yaptığı saygısızlık varsa engelledim. Sizde beni de engellemiş diyince geçmiş konuşmalara bakıp neden engellediğimi bende merek ettim. Evet haklısınız bu laf diğerlerin yazdıklarının yanında hiç bir şey abartmışım özür dilerim.

ilteris için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

Hocam kimsenin beni beğenme gibi zorunluluğu yok. Herkes beni beğensin istememde ama saygı önemlidir. Ben hedef veririm tartışırız karşımdaki kendi hedefini söyler kim ne yöne hamle yapmak isterse yapabilir. O gün konunun arasından girdiniz ve benimle çok fazlada samimiyetimiz olmamasına rağmen kimmiş o çekeyim kullaklarını diyerek bir ifade kullandınız. kendinize siz yakıştırmış iseniz lafım yok ben yakıştıramadım. Benim kimseyle bir alıp veremediğim yok bakın sizinle yazışan arkadaş konu selaryus iken konuyu bana getirdi. Arkasında diğeri katıldı. Bence gerek yok. Benim varsa saygısızca bir durumum söyleyin özür dileyim. Hedef verdim diye saygısızlık yapılacaksa kimse kusura bakmasın. Profolime girip herkes iyi okusun ne yazıyor. Size de saygısızlığım olmuş ise özür dilerim.

ilteris için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()




@ilteris engellenme sebebiniz eleştiriniz değil. Taraf tutarak yorum yapanız. Grupça sizden farklı düşünen herkesle dalga geçmeniz. Dalga ve alay geçmek eleştiri değil saygısızlıktır. Ayrıca kendi arkadaş grubunuza yapılan hiç bir saygısızlığa eleştirinizi görmedim. :( Nedense bir tek sizin grup doğru eğri başkaları... Aranızda diğerleri engelli ve bana doğrudan bir yazısı da olmadı lakin başkalarına yaptığı saygısızlık yüzünden engellendi. Bana yapılsın yapılmasın saygısızca bir yorum görürsem o kişiyi engellerim. Bu kadar basit grupça başkalarına çok fazla takılmayın kendi işinize bakın derim. saygılar

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

buda başka bir bakış açısı saygı duyarım.

Calarsaat için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

Estafurullah hocam kesinlikle yanlış anlamadım sadece detaylı şekilde belirtmek istedim. Ayrıca bu soruyu sorarak kendimi anlatma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim.

Endeks konusunda haklısınız. Hisse bazlı bakmak lazım. Fakat ben ağırlıklı bist 30 hisseleri ile ilgilendiğim için endeks benim için daha önemli. Dediğinizde haklısınız bazı hisseler endekse göre hareket etmez. Örn Afyon tspor ostim bugün endeksi takmadan tavan yaptı.

FKARADAYI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

füreya 2018 ortalarında bir arkadaş sormuştu o vasıta ile grafik olarak takib almıştım. Tahminimce de 2020 ortalarında zıplama bekliyordum perşembe günüde grafik önüme gelince direk al yaptım. Temel tarafını hiç bilmiyorum. Bölünme yaşamış aldım dediğimde bir iki arkadaş bölündüğünü söyledi

füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

hocam derin düşüş uzun vade (1-2 yıl sonra ) grafiği paylaştığımda da söyledim. Bu 102800 den başlayan düşüşün dibi 87 olması lazım destekler sırayla 96-94-87 şimdi virüs işi bitince borsa uçacak şeklinde düşünenlerde vardır. Lakin virüs neden ise daha sonuçlarını (dünya genelinde) yaşamadık. Ortada bazı arkadaşlar farklı yerlere çekmeye çalışıyorlar. Ben sizin vasıtanız ile tekrardan yazayım. Hem günlük hemde haftalık grafik paylaştım. günlükte dip rakamım 76 haftalıkta 20-40 bin aralığı da mevcut lakin bu 20-40 bin aralığı 2022 ortalarında kendini hissetirecektir. Üstüne basarak yine söylüyorum bu yıl içinde benim analizimde ne 50 bin nede 120 bin yok bu yıl için bugünden itibaren dip rakamım 70 tepe 96

FKARADAYI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

Tahmin ettim hiç yazmadın çünkü. Bugün bir kaç hisse çıkartıp yarın ufak ufak alma niyetindeyim bende afyon duruyor bugünde şekerbank aldım

füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

hacı korku treni gibi :) birde geçmişi yok analiz yapması zor ben firmayı hiç bilmiyorum. başka ne var elde

Effsane için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

Geçmiş olsun uyma başkalarına Biz kendi işimize bakalım. Bu ara çok al sat yapabiliriz. bist belliydi karışık olacağı kritik yerde kapamış bende Afyon aldım patladı gitti :) elinde ne var sendekilere bakayım. Evde oturunca adamın canı sıkılıyor :) boş durmayayım biraz al sat yapayım

füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

Hocam binde 1 Altın da yinede iyi rakam

özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

viop açığa satış hocam

SMG için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

dohol sell poz açıldı

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

hocam yoluyorolabilir ne kadar doğru bilmiyorum halk kendi maaş müşterilerine onbinde 2 veriyormuş :) benim için ekranlar daha önemli hocam bugüne kadar hiç bir şekilde hesaba girememezlik kitlenme v. s yaşamadım bu komisyondan çok daha önemli

Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

q n b binde2

Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

hocam ben gece 1 den sonra emir gircem 3,15 satış şeklinde satarsa sabahda 2,85 de alım emri girerim

SMG için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()

evet hocam beklentim öyle %8 3,15 satış sonra %-5 gibi silkeleme hareketi 2,85 tekrar alım düşünüyorum bakalım yarın sabah belli olur

SMG için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Ekonomi takvimi

  • JPY26 Haz 02:30

    Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)

  • JPY26 Haz 02:30

    Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)

  • AUD28 Haz 00:00

    RBA Başkanı Bullock'un Konuşması

  • CNY30 Haz 04:30

    NBS İmalat Dışı PMI

  • CNY30 Haz 04:30

    NBS Üretim PMI

  • GBP30 Haz 09:00

    Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)

  • GBP30 Haz 09:00

    Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)

  • EUR30 Haz 09:00

    Perakende Satışlar (Yıllık)

  • TRY30 Haz 10:00

    Ticaret Dengesi

  • TRY30 Haz 10:00

    İşsizlik Oranı

  • Takvim verileri İngilizce'den Türkçe'ye otomatik olarak çevirilmektedir. Bu nedenle çeviri hataları olabilir.
Zeka Geliştirir
Sözce indir, kelimelere hükmet!
Gölgesini takip et Dört kişilik kelime oyunu İletişim Kur
  • Ücretsiz kelime oyunu
  • Rakibin gölgesini canlı takip
  • Kelime puanlarını anında hesaplama
  • Diğer oyuncularla iletişim
  • Kalan taşları görme
  • Kelimelerin anlamlarını görme
  • Arkadaşlarla dört kişilik oyun başlatma
  • Rastgele rakip bulma
  • Yapay zekaya karşı tek kişilik oyun
Reklam

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum