Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@füreya_ sen ne ara girdin kodese orada sana bakanda olmaz güzel bi künefe gönderdim arkasından da bol köpüklu bi Türk kahvesi pazartesi piyasaya yetisiyorsun önümüzdeki hafta biraz karışık olacak gibi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop ta yok üstat bütün hisseler olsa ne güzel olurdu :)
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yakın takibimde değil lakin gümüş ons Mart ayında dip yapmış gümüşün kaderini dolar belirler. 3.60-70 seviyeleri satış 2-80-3.10 seviyeleri alış olmalı
dnlp16 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Dertetmeduaet hocam hub grafiğine baktım ben bu grafiği burada paylaşmayayım çok kişi bu hisse ile ilgileniyor ve elinde olanlarda var kimseyi etkilemek istemiyorum. Ben bu rakamdan bu hisseye bulaşmam. Siz alım için düşünüyor iseniz 21,60 ı takip edin altında hareketler yaparsa bulaşmayın. Bir süre 18-20 bandında gezinir sonrasında 12-15 aralığına gider. Elinizde var ise 21,60 altında 18-19 dener. Pazartesi büyük ihtimalle taban yapar gibi duruyor. 18-19 ilave yapıp 20-21 gibi satabilirsiniz. sonrada bulaşmayın derim.
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Zolhan hocam grafikte destek dirençleri yazdım 44 önemli üste atmadığı sürece problem olur tahiminimce 32-44 bandında bir süre gezinecek gibi duruyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Anlamadığım da satasip sonrada biz ne yaptık demeleri :)) Ne egolar gördü bu gönülde bunlar gibisini görmedi
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ons 1670 desteginden döndü hemi :) sakın aldanmayın 1670 kırılıp 1580 ne gidecektir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20490249 Grafik detay ve yorumları
@Estmil hocam dolar bu seviyede kapatır işe pazartesi 6.88 dener 6.80 altında kapanış 6.50 yi hedef yapar 7.04 üstü kapanış istemediğimiz kapanış okur işe 7.20 lakin ihtimal vermiyorum bugün birileri sanırım dolar bozdu
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20481215 Grafik detay ve yorumları
Hocam takibimde olmayan hisse sitede bir çok kişi almış ve takip ediyor onlar daha sağlıklı bilgi verirler. Pc başına geçince grafigini atarım
Dertetmeduaet için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20481157 Grafik detay ve yorumları
Hocam kapanışı görelim bakalım nerede kapatacak 7.20 leri test etmek isteyebilir ama önce haftalık ve ay sonu kapanışı bi görelim
Estmil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20473927 Grafik detay ve yorumları
Hocam bu ara dolar a göre hareket etmiyor. Bilanço öncesi zaten hisseler genelde yukarı yapar bilancolar aciklandikca geri cekilmeler olacaktır. Bende petkim ve gram sell poz var pazartesi büyük ihtimalle zaten geri çekilme olacaktır. Özellikle gıda tarafında daha büyük düşsüşler görebiliriz malesef viop tarafında gıda BIMAS var oda çok büyük düşmüşler yapmaz. Pegasus sell poz bence doğru tercih lakin 46.20 kar realize edip 52-54 gibi tekrar sell açmak doğru olurdu 46.20 kırıldığında zaten 24-25 bandı hedefe girer güzel kar getirisi olur. Tek hataniz 46.20 de kar realize etmemiş olmanız. Geçen hafta yazmıştım size sanırım uyeliginiz geçici dondurulmuş istasere yapamadık.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20472410 Grafik detay ve yorumları
Birde Altın dan kacislar başlamış olması dolar ı biraz yukarı yaptırmış görünüyor
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20472319 Grafik detay ve yorumları
Hocam büyük işlem açmayın pegasus gibi bir hissede büyük risk
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20472279 Grafik detay ve yorumları
Normal hocam bizde piyasalar kapalı mb swap ları gevşetti Buda dolar ı bankaların istediği şekilde at kosturmasina neden oluyor pazartesi 7 Altın a geri alırlar
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20472067 Grafik detay ve yorumları
Ben önümüzdeki hafta 87 bekliyorum ama 99100 ve 94500 destekleri önemli
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20471717 Grafik detay ve yorumları
21 koy açık çok inşallah düşer büroda rakamlar değişkenlik gösteriyor Bist grafik desteği 46.20 hocam bunu iyi takip edin üst direnç 57 Önemli
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20469011 Grafik detay ve yorumları
dolar destek verirse 280 rakamı gelir geçen ay paylasimimda 350 geçilmez ama haftalık üzerinde kapanış 390 ları hedef yapar tepe rakamı 398 olur yazmıştım. Sonrasında gram 350 üzerinde kaldı dolar 6.90 ons da 1795 bandına doğru hareketi teyit etti demiştim. Gram 387-390 aralığına geldi şimdi düşüş başlıyor
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20468928 Grafik detay ve yorumları
1580 geliyor hocam o noktada düzeltme gelir sonrasında düşüş devam eder
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
Hocam sizin gözünüzle de baktığım için grafigime not düştüm 2.27 üstü kapanış benim hedefimi iptal eder şeklinde ki benim hedefim iptal olursa 3.20 gibi bir rakamı hedef yapar. Elinize sağlık
Akıncı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20467994 Grafik detay ve yorumları
Hocam 17 nisan 385 gün gramı viop üzerinden sell poz açtım ve halen duruyor. 340-350 civarında bu işlemi kapatmak niyetindeyim. Ons 1000 dolar hedefi çok uzun vade bir hedef kısa vadede hemen yarın gelecek diye bir şey yok lütfen yanlış anlaşılma olmasın. Bu virüs işini ben sadece basit bir sağlık sorunu olarak görmüyorum.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)