Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()amb açıklamları piyasaları biraz karıştırdı.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alt yorum hem dolar hem bist için düşüncelerim aynı değişiklik yok 99100 desteği takip edilmeli panik satış yapmayın 99100 kırılır ise stop yaparsınız. Hisselere göre ayrıca bakmak gerekir
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
Uyariniz için teşekkür ederim
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
Hedefimiz yinede 9 hocam
FKARADAYI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
Hocam bilgim yok doğrudur bir arkadaş daha yazmış
FKARADAYI için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Burada yeni hocam başka yede paylaşmıştım orasına kapandı grafiği sanırım 2019 başlarında çizmiştim
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
Hocam temel tarafına bakmadım spek hisse için bakıyorum. Grafik al dediyse alıyorum. küçük rakamlarla işlem yapıyorum. Spek hissede zaten bilanço malı tablo çokda önemli değil. Yeterki yukarı götürmek istesinler
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hemen aşağıda :)
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon

Grafiğimizide koyalım büyük paralar bağlamayın spek hareketler yapar sonra üzülmeyelim 3-5k alın koyun kenara
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
rica ederim
aykutisk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1-2 yıl önce bir arkadaş sormuş ona bir grafik atmıştım :) bugün grafikler arasında dolaşırken o grafiğimi gördüm vardır bir hayır deyip aldım. 1,30 lar görmüş endeks 110 sonrası hisselere ara vermiştim. 1,30 lardan görsem mutlaka alırdım. benimde 2,62 maliyet biraz yüksek oldu ama çok düşsede beni üzmeyecek bir rakam ile alım yaptım. düşerse de ilave yaparım.
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı olsun :) bol kazançla satmak nasip olsun
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()birinci spek hissemizi alalım bakalım AFYON haziran sonu gibi satılmak için alınmıştır. Hedefimiz 9,50 stop rakamı 1,90
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
hocam al- sat yapabilmeniz için çalıştığınız herhangi bir banka üzerinden yatırım hesabı açtırmanız gerekli sonrasında sağladıkları platform üzerinden al sat yapabilirsiniz.
aykutisk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
hocam logo için sormuş iseniz 50 Altın daki hareketler izlenmeli sonra karar verilmeli
aykutisk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim
Elna için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam tekfen grafiğine şimdi baktım takibimde olmayan hisse haftalık grafikte 3 lü tepe yapmış hedefini 16 gibi bitirmiş. Sonrasında bozuk yapıda obo yapmış formasyon çalışr ise 6 dip rakamı olur. 11,50 de bir tepki görmüş 14-15 seviyesine getirmiş. Beklentiniz çok üst seviyeler ise 17,50 üzerinde kapanışlar görmek lazım. Yoksa obo hedefi ile 6 rakamı gündemde hep risk teşkil eder.
Magnum24 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dmsas hakkında bilgim yok haberi duymadım. ama haber yayılmış ise ya fiyatlamıştır yada yalan haberdir. Çünkü çoktan tepkisini vermiş olması lazımdı. Bugünde - %5 yapmış
Şans_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Elna geçen seneden kalan grafiğim bu hisse klasik hareketlerine devam etmiş 0,80-1,10 arasındaki alım çok risk oluşturmaz ama 1,10 üzerindeki alımlarda dikkat edilmeli. buradan ne olur derseniz ben 1,40-50 bandını denemesini beklerim.