Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20300730 Grafik detay ve yorumları

Petrol 20 yıl öncesine gitmiş durumda Peki bu ekrandaki herşey 20 yıl öncesine dönmek ister ise en büyük yarayı hangi yatırımcı alır. Onsa biraz temkinli yaklaşmak lazım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Tabiki bakarım ama spor hisseleri teknikten çok temel tarafa göre hareket ederler ben grafik üzerinde size destek direncleri yazarım ona göre takip edersiniz
Şans_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Valla tuttu az kaldı haftaya alırım kafama Bist 30 daki hisseler hafif kırmızı yapmış diğerleri anormal yesil olmus hangisi yalan söylediyse artık bilemedim :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: ersu
Teşekkür ederim. Piyasa hiç bir zaman ayıları sevmez bu yüzden konfor iyidir :) kimsenin beğenme zorunluluğu yok ama birbirimize saygı duymak zorundayız. Bunu anlamayan arkadaşla var onlarıda art niyetli görmüyorum. Sadece saygı duyuyorum. Eleştiriye her zaman açığım. Lakin hiç bir hedef vermeyip grafik yada hedef paylaşan kişilere saygısızca davranilmsinida kabul etmiyorum. Engel koyduğum bir çok arkadaş var belki içlerinden bana hiç bir şekilde olumsuz yazısı yoktur. Lakin başkalarına yazdığı mutlaka olumsuz bir tavrı vardır. Hoşgeldiniz.
Şans_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam teşekkürler güzel özetlemişsiniz. beklentiler satılır gerçekler alınır.
Guiding_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Büyük ihtimalle oda kapalı ben kullanmıyorum
BettyBoop için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: ersu

Bu bildiğimiz ersu değil mi arkadaşlar ben yinede uyarayım da siz yinede dikkate almayın. Hiç bilmiyormuşum gibi davranmaya devam edin. Virüs işi rafa kalktığında fena düşer
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry

direnci de test ettiğimize göre 6,96 Altın da kapanış yapıp düşüşe başlayabilirsin dolar efendi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Gramı selledim bekliyorum gerisi dolar la onda kalmış
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()iyidir üstat bereketli olsun
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()borsa kapalı
BettyBoop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet kapalı cuma günü açık
Sweet_Money için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Hacı bist bizim işimiz :) zamanı gelince toplarız sen aldın anladığım kadarıyla bir şeyler :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Estafurullah tabiki görüşümü yazarım sorunuz askıda kalmasın diye uyarmak istedim. Armada ya geçen sene Logo yazılım talip olduğunu açıkladı ama devamı gelmedi gelse hem logo hem armada için büyük yükselişi getirecektir. Logo bu hafta Po... firmasının %87 sini satın aldı. Logoda iki gündür tavana gitti. Armadada böyle bir operasyon gerçekleşir ise tutulmaz. Bu iş gerçekleşmez ise ne olur derseniz 25 üstünde kapanışa ihtiyaç var 30-35 li rakamlara götürür. Lakin %100 ün üzerinde değerlenmiş hisseden bahsediyoruz. Riskli alım olur. bu seviyedeki ihlasların hiçbirine olumlu bakmıyorum.
Scorpii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sanırım yanlış oldu
Scorpii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam hisselerde dakikalık ve saatlik grafikler dolar da olduğu gibi çok verimli çalışmayabilir. Bu yüzden günlük grafiklerden çalışın viop kaldıraçlı olduğundan ara dalgalanmalarda çok işlem açmamaya çalışın ana destek ve ana dirençlerde işlem açın kırılım olursa işlemi stoplayın ben o şekilde ilerliyorum. Örnek: petkim ana direnç 3,60 sell poz açın 3,65 stop koyun beklemeye geçin. ana destek 3,20 buy poz açın 3,15 stop koyun beklemeye geçin. Aksi halde kar edemezsiniz 10 lira kazanır 100 lira geri verirsiniz.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()beklentimi alt yorumda yazmıştım değişiklik yok hocam
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()faiz indirimi gelmiş şimdi dolar a bir güzellik düşünmeleri gerekir. Bakalım gün içinde ne güzellik yapacaklar belki swap anlaşması ile yaparlar
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim hocam bende viopta işlem yapıyorum buradaki arkadaşların çoğu viop kullanmıyor. Teminatınız sadece %10 ile işlem yaparsanız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız zararda dönse mutlaka geri kara çeviri rsiniz %100 ile işlem açmamaya çalışın buradaki oluşacak zararı kurtaramazsınız.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()İnşallah karla kapatırsınız 46,20 desteğini iyi takip edin kırdığında rahat nefes alın arkanıza yaslanın 40 gibi işlemi kapatın
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)