Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim
nomuraz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ortalama maliyetin 57.50 olmuş 53 lerden satmış isen -480 gibi zarar yazmış olması lazım kalanı 58 gibi satarsan hemen hemen zararsız işlemi kapatmış olursun
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hisse en güzeli :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1,27 geçildiğinde bizim hedefi teyit eder haberin olsun gbp try haftalıkta tarafında w formasyonu var dolar buralarda takılır ise 10 gibi hedefi var
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Effsane kraliçe yükleniyor sen seversin :)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Şans_06 99100 geçilince 102600 beklenirdi şimdilik düzeltme bitmiş olması lazım 105 tepe rakamı olur geçilmez illaki düşüş gelir. Buradaki esas takip edilmesi gereken ikinci düşüş dalgası mı yoksa 102 den 99100 desteğine geri gelip 105 mi? Mantıklı dşünen yatırımcı bence bu seviyelerde kovaları boşaltıp 99100 desteğini beklenmeli kırılım olursa alım yapmadan diğer destek olan 94500 ler gözlenmeli
@Estmil hocam dolar ın yönü bence belli daha önce bahsettiğimiz çizgi üzerinde kapanış yapamadığı sürece satış baskı oluşacaktır. 6,80 önemle takip edilmeli kırılır ise 6,50 ye kadar geri çekilme yapar.
@Effsane Bereketli olsun :)
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam düşünceniz için teşekkür ederim. Cesaret bende yok hocam. Asıl şu an bir çok riske rağmen büyük cesaret örneği gösterip alım yapan arkadaşları tebrik etmek lazım. Bist30 kardemir petkim garan halk ekgyo sana Thy Asel benim takibimdeki hisseler beklediğim olur ise hepsinden alırım. Yanınada bir iki küçük rakamlar ile spek hisse ekleyip yoluma devam ederim. Beklediğim olmaz yükseliş yapar ise viop sell poz denerim. Yada başka yatırım aracı bulurum. Bende yumurtalar aynı sepette durmaz kendime bir çok altarnetif yatırım araçları belirledim. Mutlaka biri risk olmadan büyük kar verecek bir rakam oluşturacak. Mesela gram sell poz bunlardan biri. Bazı arkadaşlar beni malesef yanlış anlıyor. Şunu iyi ayırt etmek lazım ben olayım başkası olsun hedefler verilir kimi kısa vade takip ediyordur günlük al sat yapar kimi uzun vade takip yapıyordur alim yapması aylar sürer. Ben uzun vadeciyim işim gereği günlük saatlerce ekran başına oturup al sat yapacak vaktim yok. Uzun vade düşünüyorum ve hedeflerim 1-2 yıllık plan doğrultusunda çalışacak hedefler bu yüzden özellikle de belirtiyorum. Gunluk islem yapan arkadaşlar beni takip etmesin. Çünkü benim hedeflerin onların hedefi ile hiç bir zaman ortusmez. Sizde kısa vade düşünüyor iseniz mutlaka buna göre hamle yapın.
nomuraz için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hacı sana kaç lazım ise o olsun. Bende hisse yok :) Sen dolar ı düşür
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sağlıklı bil kazançlı bir hafta olması dileğiyle herkese günaydın viop üzerinde açtığım gram sell poz ile devam ediyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam elimde hiç bir hisse yok. Aldığımda mutlaka yazarım. bu hafta ki beklentim 87 desteğini denemesi artık 96-99 bandindan çıkmamız gerek ben yanilirsam 102-105 direnci test eder. ama bu hafta kesinlikle 96-99 bandindan çıkacaktır
Delioglanxy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Laf ebeligi yapanlar var. Bu sene içinde bende ne 50 bin nede 120 bin yok
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Düzeltme hareketi 0.38 ı yaptı( 99490) 0.618 (102-105) olur mu bilemiyorum. ben 99 da düzeltme hareketini tamamlamış kabul ederim. Üstündeki hareketlere aldanmamak lazım ani bir düşüş dalgası gelir işe can yakar. Ayrıca bir çok hisse 150-160 bin endekse eşdeğer gelecek rakamlara ulaşmış durumda Buda ayrıca risk teşkil ediyor. Mutlaka yatırım yapmam lazım treni kaçırmayın almadan duracakmiyiz ne alalım deseniz Bist 30 dışına çıkmayın derim.
Skry54 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Şimdi 99400 geçilir üzerinde kapanış olur ise sırayla 102 ve 105 direncini dener. Yükselişten kastınız buysa evet başlamış olur. Yok yükseliş trendinden kastınız 130-150 aralığı ise kesinlikle hayır. Çünkü bu 82 den 99-102-105 hareketi 120lerden 82 düşüş hareketinin düzeltmesi diye düşünüyorum.
Delioglanxy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()egodan vebalden bahsedenler kendi gruplarıyla kendi egolarını tatmin etmeye yetemiyorlar ki halen engel yediği kişileri ağzından düşürmüyor.
iki sorum olacak bu arkadaşlara
1. Şimdi vebal alıyorlar diyenler burada bir hisse aldım sattım dediğinde ona güvenip birileri aynı hisseyi alıp satmıyor mu sanıyor? ve bu hisse terste bıraktığında vebal almamış mı oluyor? Yada kesin konuşmadığını mı sanıyor?
" Aldım " "Sattım" türkçe sözlük karşılığı bellidir ve kesin bir ifadedir.
2. Ego demiş birisi günlerdir egonuz 3 kurşluk hisseler gibi tavan tavan gidiyor. Bence riskli hisse olarak gördüğüm lakin ortamı kullanan firma hisselerini şuradan aldım şöyle sattım şöyle kar aldık. Birbirinizi onure ederek sizin tabirinizle egolarınızı milleti cezbetmeye çalışmıyor musunuz?
Şimdi ben mi? egoluyum siz mi?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Triple42 pegasus için sanırım sizinle görüşmüştük 46,20 desteği kırıldı sayılır. Bist haftaya beklediğimi yapar ise pegasus işleminizi karla kapatmanız büyük olasılık dahilinde. Bol kazançlar
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Estmil grafikteki rakamları takip edin hocam üzerinde kapanışlar kademe kademe yukarı taşır aşağıda 93 desteği ve 87 desteği takip edilmeli. Bu çizgilerde oluşan destek ve dirençleri fibo ichimoku sar ema ile isteyen teyit edebilir.
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Effsane 96-99 bandında geziniyor biraz daha izlemek lazım net hareketleri görmeden hamle doğru olmaz. ben bram sell pozdayım bist içinde beklemedeyim
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Şans_06 Merhabalar GSRAY grafiği bu şekilde teknik olarak dibi görmüş durumda 1,20 sağlam ve ana destek konumda kırılım olduğunda stop olun. Maliyet dip rakamlar ise sorun yok uzun vade bekletebilir iseniz 2,77 üzerinde kapanışlar 3,50 devamında 4,60 dirençlerini test eder. Fikrimi soracak olursanız 2 altına sarkmalarda tekrardan ana desteği denemek isteyebilir. Bu oluşumu göz önünde bulundurun 2 altına sarkma yapar ise stop olup 1,20-30 bandından tekrar alım yapın. 2,77 üzerinde kapanışlarda zaten tehlike geçmiş sayılır. Uzun vadede mutlaka kazandırır. Virüs işi ve temel tarafta futbola yansımaları iyi takip edilmeli.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Günaydın hocam iyilik sağlık evde kal dediler. Sen ne yaptın
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()96 testi gelir sanki
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)