Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Mateknik bahsedilen mumlar bunlar olsa gerek daha öncesinde de iki kere oluşmuş ve çalışmış görünüyor üçüncüyü oluşturmuş büyük ihtimalle buda çalışacak 3 lü seviyelere kadar geri çekilme yapacak.3,65 de büyük bir gap var 3,02 dede oluşan bir gap daha mevcut
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Hangi endeks :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Düş düş :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Düşüşü destekleyecek oluşan bir formasyonda siz olsanız ne yazardınız. Yada benim ne yazmamı bekliyorsunuz.
Profilde ne okudum ne yazdım amatör biriyim şeklinde ifadem mevcut. Defalarca uzun vadeci olduğumu yazdım 80 binlerde bu düşüşteki dip rakam bende 70 bin zararı olanlar sorduklarında o dönem zarar kes yapmayın bekleyin zarar kes önermedim. Alıma sıcak bakmadım. Alacaklara tavsiyse etmiyorum ben yokum kesinlikle almıycam isteyen alsın temkinli olun dedim. Geçen hafta 99 lar da gezinirken dedim ki kar olan alsın zararı olanda bence zarar kes yapmalı dedim.
Çok basit yorumda yapabilirim mesela 99100 direnç kırılırsa 99500 kırılmaz ise 98500 x hisse sorulduğunda 1,20 destek 1,25 satış rakamı 1,19 stop kendin karar ver bende nereye gider bilmiyorum izleyip göreceğiz. peşine ytd taktım o mis nede olsa ytd dedim aman vebal almayım kıyıdan takılayım. İki kar yapılmış yorum atayım x den aldım z den sattım. Bumu yani yazmamı istedikleriniz. Bunu hiç işten anlamayan da çok rahat yazar. Buranın %99 u emin olun destek direnci yazar.
Fakat şimdi 70 bin gelecek diyorum bunu yazmaz. Bunun Peşine Ytd yazsam da aynı anlaşılacak yazmasam da aynı kesin gelecek desem de aynı 96600 Altın da kapanışlar sonrası 87000 de kırılırsa 70 bin aynı anlaşılacak yani yazım şeklim ne olursa olsun maalesef sizi hep etkileyecek.
Senin gibiler yüzünden demişsiniz ben size hisse aldırmadım. Yükselecek diyende aldırmadı. Düşecek diyende aldırmadı kendi iradenizle aldınız. Bende dahil bu kişileri engellemek sizin elinizde. Mesela bende suçu başkalarında görenleri engelliyorum. Yada burada hisse hakkında yorumlar yapıp yorumun peşine YTD eki takıp haklı çıksın çıkmasın vebal aldı diyenleri de engelliyorum. Sizde bundan sonra bende engellisiniz.
beratalperen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: usdtry
dolar ana direnci kırmaya çalışsa da henüz başaramadı. Takip etmekte fayda var
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist 95-99 bandında karar vermeye çalışıyor. Bist 100 haftalık grafikte bu haftada yatayda kalırsa akşam yıldızı formasyonu oluşuyor. Önümüzdeki haftaya düşüşle başlama ihtimalini güçlendirir. Temkinli olmakta fayda var.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()canlı takip ücretsiz benim bildiğim yok hocam
MegaLegand için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok hocam yükseliş trendi başladı diye bilmemiz için 102500-104500 bandı geçilmeli kritik seviye 99100-100400 seviyeleri
MegaLegand için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hdfgs yi biraz daha tutabilirdin hayırlı olsun
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()büyük ihtimalle bugün fırsat verir
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hissedekiler için bence güzel başladı
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Iyidir hocam gramı düşünürsek daha iyi olacam :) Siz ne yaptınız
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Günaydın bol kazançlar olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Helali hoş olsun hocam sizler hakkınızi helal edin burada doğru bildiğimi aktarmaya çalışıyorum yanlış yorumlarım da oluyordur. Grafik için webden çok video mevcut mum grafikler birbirlerini tekrarlayan algoritmik yazilimdan başka birşey değil. Sürekli kendini tekrar eder. Öğrenmesi zor da değil sadece ilgilenmeniz gerekir. Sürekli çizin yanlış olsada mutlaka kendiniz çizmeye gayret edin. En basit iş trend yönlerinde alt ve üst kanal çizgilerini ile destekleri bulun. Mum sekillerinden doji mezar tasidir sabah yıldızı Akşam yıldızı bunların ne durumlarda oluştuğunu öğrenin. Formasyonlar önemlidir. Çanak üçgen obo tobo gibi formasyon lara bakın ne zaman oluşur oluşmus ama çalışma olasılığı nedir ne halde formasyonu iptal eder yada tetikler. Hiç bir şey bilmiyorsanız ichimoku sar rsi mdac kullanın. fibo destek direncler için önemlidir. Doru yerden çizgisi cekilirse muazzam sonuç verir. Zamanla görsel hafizaninz iyi ise otomatik olarak zihninizde hayali grafik hareketler canlanır. Mutlaka uzun vadeli grafik analizi yapın. Önce haftalık grafik hedefi sonra günlük sonra saatlikler genelde ters bakılır doğru yöntem değildir. Saatlik grafikde bir yükseliş başlar ama günlük ve haftalık grafik onu alt üst edecek şekilde olabilir. Sonra işin temel tarafı var. Haber veri akısları yorumlar açıklamalar ekonomik veri takvimleri ile olaylarida sezinleyip grafiklerinizle örtüsturebilirseniz kimseye ihtiyacınız kalmaz.
Delioglanxy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Gariplik var hocam bankalar bence doğru yanlış olan diğer hisselerin endeksin 120 bin gibi davranıyor olması cds darbe sonrası olsun rahip olayında olsun 625 görmedi bu cds ile dolar in 10 u Geçmiş olması borsanin 40-50 binere gelmesi lazımdı. Yani veriler doğruyu yansitmiyor. Buda kişilerin doğru analiz yapmasına köru körüne üç para etmez hisselere yatırım yapmasına neden oluyor. Yeşil holding adamlar batak hisse 9-10 seviyesinde halkbanka ile kıyaslama yapıyorsun terazinin boş tarafı ağır basmış. THY pegasus karşılaştırma yapıyorum bütün denklemlere aykırı. Qnb geçen sene 4-8 seviyesinden bu sene 100 lere uzanmış hiç bir malı veri grafik bana bunu izah edemez. Robotlar devrede can yakacaklar. Benim düşüş beklentim devam ediyor. Ben hedeflerimi haftalık grafik ve günlük grafikler üzerinden belirledim ve uzun vadedeli hedefler rakamlardir. Düşüş mutlaka olacak. Günlük heyecanlı işlemler kumardan Başka birşey değil.
Delioglanxy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Ons 1680 ni kıralım artık yeter asansör oldun bee
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam hdfgs 1.90 stop olmak kaydıyla alınır
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yalnız dolar ın bu yükselişi Bist için iyi oldu bugünkü düşüş devam etseydi bist Şuan burada olmazdı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kötülüklerin anası duserkende cikarkende can yakıyor
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Grafik kolay hocam ne zahmeti covid19 şu dolar ın ciğerime girsin gerisi kolay
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)