Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Elna hocam dip rakama gelmiş sayılır 1,30 seviyesi önemli bu rakamı takip edin. alma niyetiniz var ise 1,30 stop olarak belirleyin. mutlaka stop olun. Almış zararda iseniz beklemede kalın.1,30 altına sarkma yapmaz ise problem olmaz. Altına sarkmada stop yapın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()grafik atamıyorum demişsiniz like verdim hocam oda kulak çınlatmaz :)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam iki hissede geçen sene takbimde vardı. son durumlarını bilmiyorum grafikleri birazdan atayım. Ikiside yavaş hareket eder dustugundede genelde çok bekletirler
Elna için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
Rica ederim sizede hayırlı sahurlar olsun
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Ugur4444 hocam grafiğini attım bu rakamları takip edin. Firmayı bilmiyorum mali yapısı bilançosu ve yatırımlarını araştırın.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam takibimde değil o yüzden zararda olan hisseye yorum yapmayın hisse takibinde olan arkadaşların yazması daha doğru olur
Ugur4444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
eyvallah hocam büyük ihtimal haftaya pazartesi durumunu belli eder size de iyi geceler olsun
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: ekgyo

her ne kadar 0,70 beklesem de grafiğin kendini tekrar etmesi beni yanıltacak gibi duruyor. Uzun vadede hiç üzmeyecek hisse en dip seviyeye bile gitse çabuk toparlar 2 üzeri hedefi var zaten 2,20 li seviyelerde geçmişte bıraktığı gap halen kapanmadı inşallah çabuk çıkar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
evet hocam geçer ise gideri var aşağıda 1,80 stop olmak kaydı ile risk edilebilir belki ama üstünde kapanış yapınca alınması daha mantıklı olur gibi
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd

2,26 önemli ve 1,80 önemli
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
logodan farkı yok hocam oda efatura süreci ile sıçrama yapmış sonrasında virüsle düşüş yaşamış geri toparlamış ama ondada ikili tepe mevcut 30 lu seviyelerde çok tutunabileceğini sanmıyorum
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
hocam linki biliyorum ama hisse olarak hiç takip etmedim grafiğine bakayım ama teknoloji firmaları zaten sene başından itibaren ciddi yükseliş yaptı başka sektörlere bakının
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: halks

1,80 beklemiş tamamda zincirini ne kopardı senin
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım
hocam bir zamanlar bende günlük al sat çok yaptım kazandım da ama dediğiniz gibi hem çok yorucu ve stresli dakika dakika takip gerek. Logoda 18 hedefi inşallah gelir benim çok iyi bildiğim firma ve gelirse gözüm kapalı alırım. Virüs işi temmuz zorunluluğu olan efatura sürecini uzatır ise logo satışları da etkilenecektir. Bu sebeple mutlaka geri çekilme yaşanır. formasyon çalışır ise hedefi zaten cepte olur 20 li rakamlar bile alım için iyi sayılacak rakamlar gelirse alın gelmezse başka hisse kovalayın.
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: hdfgs

ne alınır diye soran arkadaşlara hdfgs riski yok 1,90 stop olmak kaydı ile alınır 2,50 satılır demiştim bugün 2,43 görmüş umarım alanlar satmıştır. üstünü beklemiyorum en azında riske değmez diyelim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: logo yazılım

Ekim 2019 efatura tebliği ile satışlarını artırdı buda yükselişini hızlandırdı. ocak sonu 82 seviyesine kadar çıktı. Virüs sonrası oda nasibini aldı sert bir düşüş yaptı. %87 oranında yeni bir firma alımı ile virüs sonrası sert düşüşünü çabuk toparladı. lakin ikili tepe oluştu. Uzun zamandır takip ettiğim hisse 50 üzerindeki alım riskli
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bence uçmaz
Bulutbey61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hahaha yav zaten sell poz açtım 340 ta kapatacam ne işim olur dolar a yataklık yaparmiyim ben :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hacı gramda bi 40k alayım ondan sonra :) dolar onsu aşağı yuvarla bi
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ben sizi tutuyom zate :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)