Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim hocam beni değil kendi iç sesini dinledin kendin kazandın Kazancın bereketli olsun. Ben sadece kandi fikrimi beyan ediyorum. Tercih sizlerin. Ersu içinde uyarı yapmıştım geçenlerde onu atlamışsın sanırım. Endeks 99100 ü biraz izlemede kalalım hocam kıracak mı kırmayacak mı bence yön bellide yinede emin olmak lazım
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar 7,04 üstündeki kapanış hedefi 7,20 yapar aşağıda 6,80 için bugün 6,98 Altın da kapanış şart
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam gelmezse ben alımda yokum siz kendinize mantıklı gelen yerlerden alım yapın. Hisse alımı yaparsam zaten yazıyorum takip edersiniz.
Metehanx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Metehanx hocam alt yorumda sorunuzun cevabı yinede siz kendi yatırım mantığınızı da değerlendirin
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben geçenlerde takip ettiğim ve beklediğim seviyeleri yazdım yorumu bulabilirsem alt yoruma ekleyip size paylaşayım. Gelirse alacağım gelmezse alımda yokum. Yada mantıklı arada hisse denk gelirse alımda olacağım.
Metehanx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
afyon grafiği alt yorumda arkadaşlar lütfen bu hisse hakkında bana soru sormayın hedefim belli gelir gelmez bilemiyorum. ben alımımı yaptım spek hissedir. Tersi pistir çok bekletir. Bazıları bana hiç haberde mi okumuyor diye laf atarlar çalışmayan saatte derler ama perşembe yaptığım tek alım afyon elimde de başka hisse yok ben fazla anlamam bu işlerden kendi çapımda al sat yaparım.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
99100 önemini koruyor destek dirençler alt yorumdaki grafikte
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hub nokta oldu 18 de ilave yapılım ilk yükselişte kaçılmalı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 5k alım yaptım bu hisse için yeterli bir miktar. Elimde başka hisse yok asıl alımları mı ben daha yapmadım beklediğim seviyeler var gelirse başka hisselerde alacağım
Metehanx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam ben uzun vadeciyim kendime 9 hedefi belirledim ve küçük rakamla alim yaptım yüklü alim önermiyorum 3 üzerinden kar al yapabilirsiniz
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Afyon almıştık kar almak isteyen satış yapabilir ben haziran sonunu girmeden satmayı düşünmuyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar 7.20 ye gözu dikti :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam çalıştığınız kurum danismanina sorsanız daha iyi olur ekran göremeden yanlış yorum yapmayayım
KarlMarx1905 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sağlıklı bol kazançlı bir hafta olması dileğiyle herkese günaydın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Birde Bist üzerinden normal hisse alımı degil mi viop vadeli kontrat almaya çalışmış olabilirmisiniz? Aralık kontrat fiyatı aşağı yukarı 9 seviyelerin de. Yeni başlamış iseniz viop kullanmayın. Kaldiracli sistemdir. Sizin için tehlikeli olur.
KarlMarx1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yanlisiniz var hocam komisyon hepsi alır ama böyle bir komisyon uygulaması yok. Açmış olduğunuz işlem bazında binde 2-3 komisyon alınır. Bankanizla görüşün ne olduğunu sorun yanlis islemlem yapmamış olursunuz
KarlMarx1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Piyasa fiyatı güncel fiyattan alim yapar limit fiyatlı belirlediginiz sizin almak istediğiniz fiyattir emir girersiniz gelirse alır
https://altin.in/bozuk_saat
KarlMarx1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Piyasa fiyatı güncel fiyattan alim yapar limit fiyatlı belirlediginiz sizin almak istediğiniz fiyattir emir girersiniz gelirse alır
KarlMarx1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam yanlış hatırlamıyorsam 4-5 gibi seviyelerde gap var ve halen kapanmadı bu hissede 20-30 üzerindeki alim büyük risk teşkil eder.
Alyaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Üstat hayırlı olsun bol bol grafik bekliyoruz :)
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)