Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: skbnk

geçmişte bi kere kar almıştık 3k alalım bakalım 0,90 stop 1,20 kar satışı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
rica ederim
tarkanünveren için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
hocam 1,69 stop rakamı günlük Altın da kapanış yapar ise 1,30 hedef olur izleyip öyle karar verin.
tarkanünveren için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo

stop olmadan izlemek lazım gelirse de 6 üzerinden ilk fırsatta kurtulmak lazım
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist100 xu100

destek dirençler çalışmış durumda takip etmekte fayda var
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@yatırımcı_smmm hocam inşallah ben yanılırım karla kapatırsınız
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@yatırımcı_smmm grafik haftalık uzun vade düşünmek lazım. Benim düşündüğüm olur ise terste kalanı çok bekletir.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocama pegasusu bugün ne yaptı bakmadım hiç kozaa da pegasusu gibi sert hareketler yapar düşüş illaki yapacak 12,50 deneme isteği olabilir onun haricinde sıkıntı olmaz küçük işlem açmış iseniz ay sonunu karla kapatmanız mümkün. viop bist gibi değil yavaş hareket eden hisseleri tercih edin dohol gibi tskb gibi ekgyo gibi bunlar işler terse gitse de zararınız telafi edilebilir. kozaa bende sell poz açmayı düşünebilirim ama bayağıdır takip etmedim biraz izlemem lazım. onsa gelince 1670 önemli destek kırdığında güzel kar verir dolar tedirgin ediyor. 7,04 üstünde kapanış gramda beklediğimiz düşüşü geciktirir. 398 tepe rakamı 400 üzerinde stop olmak lazım. Ons illaki düşecek ama zaman onusunda bir şey diyemiyorum. Benim gram sell pozda duruyor cuma viop kapalı iken düştü bizim piyasa kapalı olunca kar al tekrar gir yapamadım. Sağlık olsun
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()perşembe günü iki hamle yaptık
1. afyon aldık
2. petkim sell poz açtık
iki işlemde duruyor Allah bereket versin bakalım karla mı kapatacaz yoksa zararla mı
bozuk saat günde iki doğru bulur heyecana gerek yok
94500 takip edelim 99100 artık direnç konumunda
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam Ardyz takibimde değil borsaya yeni açılmış bir firma benim firma hakkında hiçbir bilgim yok. bu kadar kısa süreli bir firmanın grafik tahminide sağlıklı olmaz. Fikrimi sorarsanız iyi pazarlanmış hisse 36 görmüş sonrada düşüşe geçmiş biraz hareketleri izlenmeli bu seviyede riskli olur. @fatsge
ecılc için geçenlerde bir grafik paylaştım onu bulabilirseniz inceleyin. Virüs işi ne getirir bilemem bence bu seviyedeki ecılc bulaşmayın. Virüs çok belirleyici olur öngörünüz var aşı bizden çıkacak derseniz alın.
Spor hisselerini ben tavsiye etmiyorum. uzun vade düşünüyor hiseniz gs bence alım için iyi yerlerde düşüş göserse de uzun vadede kar verir. (1 yıl)
mipaz güzel primlenmiş ve artık yatay bir düşüş trendi başlatabilir. Takibimde değil firmayı bilmiyorum.
Tiger4601 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim.
Scorpii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam iki hissede aynı tarza grafik hareketi yapmış bence bu seviyedeki alımlar risk teşkil eder bulaşmamak lazım. armada 21,70 Altın da stop olunmalı smart 9,50 altında stop olunmalı ikisi de alıma doymuş ve negatif bir görünüm veriyor. stop rakamlarını takip edin
Scorpii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()adanaya bence bulaşılmaz afyon gibi değil birde yanlış anlaşılma olmasın afyonu ben sektör bazlı düşünerek almadım takibimde olan hisse idi belli bir seviye geçilince alımda oldum ve uzun vadeli aldım. çok kişi çimontoya merak salmış İlla çimonto almalıyım diyorsanız çimsa ya bakın ilk geri gelebilecek düzeltme hareketinde alınır karda verir. 9 üzerine gitme olasılığı var
batboys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim kazançla çıkarsınız inşallah
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()takibimde değil öneremem ama grafiğine bakarım
batboys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam tavan yapan hisse tahta kapatılır gece 1 den sonra emir girin yarın sabah alırsa ne ala emir çalışmaz ise yarın alım için uğraşmayın büyük ihtimal yarında tavana yakın bir hareket yapacak sonra silkeleme hareketi - %5-6 olacaktır. o zaman alırsınız
batboys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam merhabalar 16 Altın a sarkma yapar ise stop olunmalı 11-12 seviyeleri takip edilmeli haftalık kapanışı önemli 16 altındaki fiyatlamalar %30 değer kaybına sebep olur
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bence satış yapımalı
@batboys bence alınır yarın ilk yükselişte satılır
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Afyon büyük ihtimalle yarında tavan yapar sonra bir silkeleme yapacaklar yarın elinde afyon olanlar kar almak mantıklı olabilir. ilk silkeleme sonrası tekrar alım yapın. 3,15 kar al 2,80 tekrar alım yap şeklinde bir gir çık yapılabilir sanki.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: alyag

bir yıllık tahmini hedefidir. Grafik aylık grafiktir kısa vade için bir şey diyemem