Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Aleyküm selâm hocam aldığımda yazıyorum. Mevcut elimdekileride profile yazdım oradan da bakabilirsiniz. Yeni alımlarım olursada profile ekliycem. Sizin düşündüğünüz var ise yazın fikrimi söyleyebilirim. Dibe vurmuş bildiğiniz büyük firmaların hisseleri ni toplayın 1 yıl tutun.
aGrasifim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@MegaLegand Hocam grafiği daha öncede paylaşmıştım. iğneler önemli çoğu kişi bu iğneleri çok kullanmaz ama hedef bulmakta önemlidir. dolar benim için yatırım aracı değil. Borcum var ise borcum kadar elimde tutarım. Yoksada bulaşmam. Hisse her zaman daha iyi getirdiği için hisse ile uğraşıyorum. Geçmişte forex oynuyordum yorulduğum için o kanalıda kullanmıyorum. Dolarada ilgim kalmadı. Ama Piyasada işlem yapınca ister istemez takip ediyoruz. Şimdi Sorunuza gelecek olur isek kendi beklentim ve bilgim dahilinde anlatmaya çalışayım. Kesinlikle ben ekonomist falan değilim. Hocada değilim. Küçük yatırımcıyım.
2 ay önce kadar doların tepe rakamı benim için 6,90 dedim gelirse de ona göre değerlendiririz şeklinde yorumum oldu. 6,90 geldiğinde çizgi yatay devam ettiği için direnç 6,99-7,01 bandına geldi. 7,04 üstünde hareketi görünce maalesef dolar 7,20 yi teyit etti dedim. Şimdi 7,20 sonrası olabilecek rakamları da grafikte göstermeye çalıştım. 7,40-7,50 ihtimal dahilinde.
Asıl sorunuzu şöyle anlıyorum ne zaman geri çekilme başlar nereye kadar geri gelir.
Ne geldiyse swap meselesinden geliyor. Virüs ile mb swapları gevşetti düne kadar swapları daralttığı için doları tutabildi. Faiz bence doları düşürmek için doğru bir araç değil. geçmişte gördük ve çok kısa sürede de anlık tepki görsek bile 7,25 sonrası peş peşe gelen faizartışı ile 5,80 geldi sonra ne oldu 1-2 gün içinde hemen 6,80 ne geldi o gün 7,25 gördüğümde doların 5,20 hedefi var dedim dalga geçtiler. Şimdi 5,80 hedefim var ama 2018 deki kadar iddaalı şekilde savunamam. Ben 6,90 üzerine tuzak hareket olarak bakarım 5,80 beklerim. Bunun için önümüzdeki günlerde nasıl hamleler gelecek görmek lazım. Mb neden buraya kadar müdahale etmedi onu kestirebilir isek doları anlayabiliriz. Yabancı borsadan kaçmasın diye düşünüyorum. Böyle ise virüs işi bittiğinde dolarda geri çekilecektir. Faize gerek kalmaz. Kasım 2020 abd seçimleri var şimdiden yatırımcı olarak biraz ona hazırlıklı olmak gerek.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Öneri değil hocam devam eden islemlerim ve güncel rakamlar
MegaLegand için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim. bol kazançlarınız olsun
HighForaX_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()fener mi alalım :)
arcan68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam pay satışı takibimde olumlu yansıyacaktır. Afyonun %51 Çimsanın ve satılmayan hisselerin tamamını almayı taahhüt etmiş. Patron firmaya sahip çıkmış şeklinde algılanırsa zaten bizim istediğimiz olacak haziran ortasına kadar tutan kazanır.
İsa_175474 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@HighForaX_ hocam daha önce arkadaşın biri sormuş sanırım. Grafik hazırmış 27 den 16 beklemişim. gelmiş devamına da ekleme yaptım. 11,60 tan destek bulabilir ise 17 ye geri zıplama yapar bulamaz ise 6 gibi rakam gündemde olur 11,50 de stop olmak lazım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Takbimde değil hocam grafikten bakıp detay destek direnç atarım
HighForaX_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Endeks konusunda ben çok umutlu değilim hocam bu yüzden risk almadan alim yapmak lazım. Elde mutlaka nakit olsun
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Benim içinde öyle hocam yoksa niye riske girip bunu al şunu sat diyeyim. Dile getirmesine de gerek gönlünden bir Allah razı olsun diyorsa bana yeter.
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Kararsız kalmış hocam 8.10 du en son baktığımda kapanışı 7.64 yapmış alım yapma niyetiniz var ise biraz izlemekte fayda var. Bilanço zarar açıklandı düşüşe geçmesi lazım
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Dokuz köyden kovulursun hocam :)
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Hocam karsana bugün çok elim gitti geldi zaten yükselmişti Onun yerine 7.84 Ereğli aldım. Karsan kötü seçim değil diğer oto hisselerine göre bence ucuz bile kaldı. YA in duruma göre küçük parça bende alabilirim.
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Saymakla bitmez :)
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
amacına uygun kullanmak isteyen için evet :)
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Hocam bendeki de duruyor Bugün ve yarın pay satışı var yarında çok bir şey beklemeyin. Cuma afyonun durumu netleşir. haftayı 3 üzerinde kapatır ise korkmayın. Haftalık kapanışı ve pay satışı bi bitsin Ona gore hareket ederiz. Bugün bi 2.87 yaptı tutunabilse çok iyi olurdu. Ben zaten haziran ortası gibi satmayı düşünüyorum. Elde nakit varsa problem olmaz
Dertetmeduaet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
Ne güzel ortak faydada bulusabilimisiz hocam bereketli olsun.
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist 100
alt yorum grafikte destek dirençler mevcut arada 87 öncesi 96300 var sıra onda
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist 30 dışındaki hisselerde alım yaparken biraz daha dikkatli olmak lazım gibi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ereğli 8,10 denemiş işim vardı kaçırdım kısa vadeciler kar al yapabilirdi