Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam takibimde değil 320 Altın da kapanış 200 seviyesine götürür.
kazm43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()11,50 denemesini görmeden ben alımı riskli bulurum.
43byn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Amin hocam Afyon 3 üzerine gitsin bakalım digerleride bir şekilde satacak yer buluruz. Bol kazançlariniz olsun
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1000 lot karsan alıyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rygyo bugün tavan yapsan iyi olur 1000 destek atayım 4.70 stop rakamı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam firmayı tanımıyorum grafige göre alım yaptım büyük alim riskli olur. Bu hafta firmayı biraz araştırayım temel tarafı olumlu işe bakarız.
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Şeker tekrardan alıyorum cuma belki satış yer alış fırsatı verirse diye 2 kurusla satmistim aynı fiyattan aldım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
Yok satmadım Yarinda tavan olması lazım :)
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Etyat -3 bakalım bu nasıl devam edecek
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Umpas tavan bereketli olsun :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam benim için Bist 30 hisseleri Önemli diğer hisselere de iyi analiz yapmak lazım küçük rakamlar riske edilebilir. Bakmamı istediğiniz hisse var ise takip ederim. Ben geçen hafta bayağı baktım çoğu primlenmis dipte kalan tespit ettiğiniz hisseleri incelerim. Ben henüz bulamadım.
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop hafif yukarıda başarı yatay devam ediyor. Bist bugün 96 ları test edebilir. Yinede açılış önemli
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar sert düşüşe gecer ise borsada biraz daha dikkatli olunmalı 7.04 doların belini büker 6.99 Altın da kapanış 6.70 ı hedef yapar. 7.25 üzeri hareket 7.40-50 bandını teyit eder
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
Hocam selam kuyasa henüz bakmadım Akşam bakıp grafik atmaya çalışayım
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
Amin hocam rygyo bende yok 4.70 ı 6 denemesi yapmadan kırmaz düşüncesindeyim yinede siz bu 4.70 ı takip edin kırılırsa stop yapın 3.20 gibi seviyeden alın
SALVADORE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
Hocam insallah zararın kara doner 4.70 kirilmadigi sürece zarariniz büyümez 6 üzeri gelirse satın
SALVADORE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
Günaydın hocam şeker bayramı :)
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
Kap üzerinden takip edebilirsiniz.
m_e_s_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: umpas
Benimde dikkatimi çekti küçük miktar aldım hocam hafta içi bakalım biraz araştırma yapıp Belki miktarını artırırım
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()cümleten iyi geceler.