Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
120 den dus n endeksle ciddi düşüş yaptı son durumuna bakıp yazayım.
drfnd için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bugün göz ucu ile baktım alınır mı diye bana yüksek gelmişti. Detay bakarım
ozgur86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yüklü almışsınız 2.27 takip edin kırılır ise stop %50 stop yapın daha aşağıdan tekrar ilave yaparsınız. Böylelikle hem olası yükselişe Hee olası daha sert düşüşe karşı kendinizi korumuş olursunuz. 2.27 Altın a sarkma yapmaz ise korkacak birşey yok.
Darkmanns için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam takibimde değil sanki bir arkadaş daha sormuştu ama tam hatırlamıyorum. Grafige bakıp yazarım.
HighForaX_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
@Darkmanns alt yorum kardemir 3 tavan yapınca kar almak lazım sanırım siz Son tavanda yakalandiniz 2.27 destek konumunda
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam cuma yukluydu sattım. Aynı seviyeden bugün 1000 lot aldım. Endekse tepki veren hisse uzun vade için bende yüklü alacam. Endeksi bekledim gibi düşüş sergilerse miktarı artircam
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Iyidir kardeşim sende durumlar nasıl ons ve gramı düşürürsem daha iyi olacam.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ons çok direndin yeter artık
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bu haftaki senaryo siye olabilir dolar ı aşağı çalarlar arkasından borsayi resmi tatiller ve sokağı çıkma yasağı fazla yabancı bu hafta borsadan kaçış için kendine fırsat olusturcaktir. Belinde taşı çok olan bu dönemde daha avantajlı çıkar kanaatindeyim.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Uzun vadede ikiside kazandırır ikisinden hangisini tercih edersin dersen seker derim tskb geçen sene 0.80 lerden 1.40 denemesi yaptı şeker daha avantajlı yabancı satışı diye iki yıldır dillendiriliyor. Aslı ne derece doğru bilmiyorum. Gerçeklesirse deniz ve qnb gibi atak yapabilir.
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bist 30 dışındaki hisselere endeksi bazlı bakmayın hocam borsada şimdi sektorel furyası başladı. Sırayla tavan tavan yapıp sonra al aşağı ediyorlar. Alkim takvimde olmayan hisse ama verdiği bedelsiz beni suphelendiriyor. Sanki gel gel yapıyorlar gibi belirlediginiz bir seviye var ve gelmişse kar al yaprak devam edin.
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
Hocam sizden Allah razı olsun maliyet düşük az bi miktar aldım inşallah yükselir sizin zarar kapanır.
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam borsa zaten uzun vade düşünülmesi gerekir. İpeke'de uzun vade için 6 rakamı beklerim. Gelirse alır bir yıl tutarım. Gelmezse bana uygun başka hisse ararım. Bu seviye bence yüksek buradan 20-30 a giderse de bir şey diyemem. Bunun içinde haftalık kapanışı 14.50 üzerinde yapması lazım. Ben riskli gördüğüm hiç bir işleme bulaşmak istemiyorum. Bu yuzdende burada herkese mümkün olduğunca temkinli olun uyarısı yapıyorum. Ipeke de şuan Bence riskli. Yoksa kimsenin para kazanmasına mani olmak gibi derdim olamaz önce zarar etmemeyi öğrenmek lazım kar zaten kendiliğinden gelir. Çoğu yaptığımız hata Aman fırsat kaçtı bidaha bu şansı yakalayamam söylemeleri zarar yaptırıyor. Ornekleride mevcut. Fırsat hiç bitmez hocam emin olun. Sabırlı olmak lazım önce alim hedefi belirleyin sonra satış hedefi belirlersiniz.
eyfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Alkışlıyorum Hocam
biyolog22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam kapattığı rakamın 3-5 kuruş üzerine emir gircem benimkilerde çalışmadı.
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd
hocam 1000 lot bende bugün 4,82 den aldım 4,70 kırarsa stop olurum
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyon 3 üzerine atarsa iyi olacak hocam böyle silkeleme mi yapıyor yoksa 2,95 göstererek gel gel mi yapıyor zaman gösterecek.
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok gelmedi hocam benimde alım olmadı emirler duruyor gözküyor gelmezse gece 1 den sonra tekrar emir gircem
sem45sem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam benimde emir bekliyor henüz gelmedi
sem45sem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dengede aynı şekilde bugün holdinglere dadanmış durumdalar umpas gibi bunlarda bir kaç gün tavan gidecek gibi
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)