Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bugün çocukları köye götürdüm hiç ekrana bakmadım şimdi bakınca destek günlükte kırılmış haftayı bu destek Altın da kapatir işe stop yapmak gerek :(
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()arkadaşlar bugün ekran başında değilim destek dirençleri mümkün olduğu kadar detay belirtmeye çalıştım takip edip ona göre hamle yapınız. Herkese bol kazançlar diliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam mutlaka satsam bile geri alacağım hisse endekse güvenmediğim için gir çık yapmak niyetindeyim.
Gnes_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyon dün kötü senaryo içinde grafik attım hocam takibinizde olsun
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()uzun vade hocam evet destek kırılırsa 2 seviyesine kadar geri çekilmede söz konusu ama uzun vadede bence 4 ve üzeri var
Gnes_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yapması lazım hocam emirimiz hazır dursun istedim.
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam geri alırız önemli 4 hedefi var zaten
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()umpas satıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyon için 3,02 emir girildi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: umpas
umpas hedefinde :)
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim
yolcu0654 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hahaha mezarcı seni :)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: hdfgs
2,50 de sanki satmak lazımdı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam biliyorsunuz benim maliyet çok düşük evet tutalım 6 denemesi gelmesi lazım destek rakamını zaten biliyoruz. Duruma göre stop yapar isem mutlaka yazacağım. Ben bu hisseyi bir çok arkadaşa güven vermek için destek kırılmadan stop yapmasınlar diye aldım. kar amacı ile almadım. insanoğluyuz şaşar beşeriz yanıladabilirim. birçok kişi zarar kes mi yapsam diye düşünüyor. Destek kırılmadığı sürece problem olmaz. Kendi takip etmediğim hisse iken takibe mecburen aldım. Bakalım bilançomu fiyatlanacak yoksa spek mi :) YTD :)
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@drfnd günaydın hocam qnb 40 altına sarkma yaparsa sıkıntı olur. destekten alım yapmışsınız. Maliyetiniz güzel 60 deneme olasılı bence daha yüksek. Siz yinede grafikteki rakamlara göre hareket edin.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlısı olsun.. açılışta belli olur yönü
Kenannn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()19,60 günlük Altın da kapanış yapmamış hocam biraz bekleyin ikinci ana destek 16,80 stop yapmak için bu seviyeleri takip edin bence bir 26-27 denemesi lazım.
yolcu0654 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Günaydın üstat 32,20 destek konumunda kırılırsa stop olmak gerekebilir. 27,80 ne kadar geri çekilme yapma ihtimali var gibi duruyor.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Teşekkür ederim. Kartal değiliz hocam yüksekten cakilmayalim diye karga gibi ağaç diplerinde dolanıyoruz :) smart da bakalım yarın öğleden önce durumu netleşir gibi Insallah yukarı kırar diyelim.
Kenannn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam inşallah yukarı gider :) ilgilendiğim bir hisse değil sadece farkı bakış açısı ile değerlendirelim istedim. Bol kazançlarınız olsun
Kenannn için cevaplandı (yorumu göster)