Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam 1.50 den sıyrılıp 1.60 dese yakın
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Adese 2000 lot ilave yaptım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()2000 lot yyapi alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rygyo stop
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Cuma akşamı bekleyin hisseler daha iyi seviyeden alımlar için fırsat verecektir. Asels düşünebilirsiniz. 26-27 seviyesinden 1000 lot alabilirsiniz
Kaplan0172 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop kotu başladı karda olanlara satış emirleri hazırlayalım zaradakiler içinde destek rakamlarini takip edip stop yapalım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam yeniyim demişsiniz size tavsiyem geleceginizle kumar oynamayın. Midyata giderken eldeki pirincten olmayın desa takibimde değil durumuna müsait olduğumda bakarım. 20000 lot bu işlerden anlamayan için ve tek hisse için büyük rakam borsada eldeki paranizin 10/1 ile işlem yapın. Ve 3-5 hisseye dağıtın tek hisse ile gitmetin. Ben aldığım hisseleri miktarları yazıyorum. Isterseniz degerlendirin. Kesinlikle büyük rakamlarla işlem yapmayın
Kaplan0172 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam şampiyon olana göre değişir. Trabzon şampiyon olursa iyi yükseliş yapar Gs olursa 4 seviyesine gider. Ikiside şampiyon olamazsa kayıpları artar. Takibimde değiller benim yorumum yanıltıcı olabilir.
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Alkım bence güzel pazarliyorlar biraz daha gidebilir ama dikkat edin derim. Gedik takibimde değil grafige bakarım
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim bol kazançlar diliyorum
gümüş1983 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
Afyon 2.65 Altın da kapanış yaparsa bu grafiği baz alalım stop olalım.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam önemli desteği kırmış 4.54 aylık en düşük seviye bunuda kırarsa 3.20 kanal desteğine kadar gitme ihtimali var. 4.50 kırarsa ben kapatırım yada bugün 4.70 denerse yine kapatırım.
gümüş1983 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Daha gitme ihtimali var hocam yanlız nereden çıktığını biliyormusun hisse 0.30 kuruştan buralara geldi artık riskli 1.40 stop rakamı
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yok hocam ekran başında olsam bende zarar kes yapardım desteği kaçırdım 4.50 Altın da kalırsa bugün bende kapatırım
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Aselsana kimse bakmıyor ama sinsi sinsi çıkıyor değerlendirmek lazım yarın 2000 lot alalım bakalım ne yapacak.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Iyi yapmışsın hocam ben bugün bakamadım. Artık haftalık kapanışı da destek Altın da kalırsa kaçarım. Yyapi sanki bi kaç tavan yapar gibi duruyor borcu çok büyük para bağlama Yarın 1000 lot alma niyetindeyim. 0.59 kapamış 0.61 emir gircem
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: etyat
@HighForaX_ etyat alt yorum 1.53 de ben sattım hocam 1.57 geçerse tekrar alırım yada aşağı gelirse alırım
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yyapi sendemi tavan kervanına katıldın:) birde borcun olmasa
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Etyat Al sat yaptım hocam bugünde -2 yapmış grafigini Akşam atarım
HighForaX_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bilmem endeks yürürken almaz içinde hareketi devam ettirmiş iki yonede kırılma olmamış bu hafta endekse satış gelirse aşağı kırabilir
Kenannn için cevaplandı (yorumu göster)