Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()avholu gönderiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1000 lot hocam çok değil zaten düşerse ilave yaparız
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776962 Grafik detay ve yorumları
hocam 9,30 ve 10,75 i takip edin
Kenannn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776924 Grafik detay ve yorumları
yükselmesi lazım hocam sanırım 5,90-6,20 seviyesine kadar götürecekler orada tekrar milete malı verip kendileri kaçacak
biyolog22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776917 Grafik detay ve yorumları
ekgyo 1,27 dirençti destek oldu hocam risk edilip alınır altnda kapanış yaparsa stop yapılır
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()karsan devam hocam
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776887 Grafik detay ve yorumları
nasip olmadan dayak bile yenmez de kansızların yaptığına bakın milleti sömürüyorlar. 10 dan malı verdiler 4,70-50 ye alıp zarar kes yaptırdılar bilanço zarar spek hareketle kendileri yukarı taşıdılar
gümüş1983 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776758 Grafik detay ve yorumları
hocam yalan yok 4,50 Altın da görünce bende artık 3 lere gidiyor dedim 5 üstüne aldılar ekleme riskli hocam 6 lı seviyeler gelirse verin. 10 rakamı bu hisse için büyük maliyet spek hareketler yaptırıyorlar bilanço zarar geldi büyük ihtimalle millet pes edince yukarı taşıdılar. 6,50 leri geçeceğini sanmıyorum.
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776689 Grafik detay ve yorumları
sabah verdim hocam 4,60 tan :( kendim için üzülmedim çok kişi terste idi inadına zarar kes yapmayın 4,70 takip edin dedim dün kırmış bugünde 4,50 Altın a sarkınca bende pes ettim. Maliyet benim çok değil zararda önemli rakam değil diğer arkadaşlar için çok üzüldüm :(
Delioglanxy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20776630 Grafik detay ve yorumları

güzel tuzakladılar bende bunu yedim herkesten özür :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rygyo gol attı :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kardemir sell poz açıldı petkim ekgyo sel poz ilave yapıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gram sell poz kapatıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam elde nakit mutlaka olmalı bütün parayı hisselere gömmeyin kötü senaryoları da düşünün
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyondan da maliyet de iken kurtulalım 2,65 kırarsa ikinci grafiğe göre hareket edelim. 2,80 emir giriyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam umpasda aynı şekilde tavanda kalamadı %8-9 ile devam etti ben dün sattım bugün tavana kitlediler. yyapı da aynı şekilde hareketler yapması gerekir. umpasıda 0,60 lardan almıştık. dediğim gibi bu hisselere büyük paralar bağlamayın.
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()4,50 Altın da kapanışı iyi olmaz hocam dün ben ekran başında olmadığım için 4,70 te satamadım.4,60 da vedalaştım. şimdide 4,77 e atmış tekrardan 4,70 altında kalırsa sizde vedalaşın. dün ve sabah silkeleme yaptılar ise 6 seviyesine gider. yok tepki alımı gelmiş ise günün tekrardan 4,70 altında kapatır bu sefer kolu kesmek gerekir.
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam umpası ben dün verdim bugün direk kitlediler yarında tavan yapar ise 1,60 lar yok denge gibi taban yaparsa 0,88 tepesi deriz.
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bereketli olur inşallah hocam 0,80 üstünde gönderirim
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()umpas gibi 0,80-1,00 arası gönderelim hocam üstünü zaten bize yedirmezler
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)