Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
tombul parmaklı amcalar buna da uğrayacaktır hocam karla satarız inşallah
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam taban tavan %10 olmasa valla milleti perişan ederlerdi :)
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
takipteyim hocam bugün bi gider gibi yaptı geri aşağı geldi keşke 2 seviyesine gelse bizim için daha güzel fırsat olur.
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()aynen hocam bist 30 yerinde sayıyor küçük hisselerde de at oynatıyorlar. şimdilik ufak al satlarla devam edelim. zarar olmaz az kazanırız Allah bereket versin deriz.
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
@Freeman2634 hocam alt yorum afyon bu hareketi yapar mı bilmiyorum bu yüzden çıkış yaptım 3 üzerinde haftalık kapanış yaparsa yine alırım. Eğer bu hareketi yaparsa 5000-10000 lot alırım
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok hocam ben pegasus almam anca sell poz denerim
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()desteği kırarsa 20 lere kadar çekilir hocam ikili dip ile geri yukarı gider gibi
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()selam hocam endeks bayram öncesi genelde satış yer büyük ihtimal yabancı yine satacaktır diye düşünüyorum. Elimde sadece adese var. Afyonda uzun vadede problem yok hocam kısa vade grafikte sanki bir dip yapıp sonra yükselecek gibi geldi o yüzden sattım afyon mutlaka bu ay bitmeden tekrar alım yapacağım.
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam kanıma giriyon ben pagasuda işlem yapmayı sevmiyorum ona da mı sell açsam diye düşünmeye başladım :)
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Triple42 hocam bu aralıkda sıkıştı karar aşamasında iki rakamı takip ediyorum ne yöne giderse ona göre hamle yaparım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim hocam Allah gönlün geçen rakamı versin inşallah
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben özellikle bist30 da bir dip seviye daha bekliyorum
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()10,10 da çıkıp 10,50de tekrar sell poz açtım hocam
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()şimdi baktım hocam bu bist 30 hisseleri hep 1-2 aydır hemen hemen hepsi aynı hareketi yapmış durumda ya hepsi kanat takıp uçacak yada hepsinin kanadını kıracaklar hocam. şişe ile benzer hareketi yapmış
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()soda ne durumda hocam ben hiç bakmadım ki
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()thy sell poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sıse cam sel poz acalım bakalım oda düşecekmiş gibi duruyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam geçende o tavan yapmıştı normal bugün artmaması
Bilgi1446_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()inşallah hocam tahmin ettiğim hareketi yaparsa bize fazlasıyla yeter. seninde bol kazançların olsun
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()adese 1,59 dan 20000 lot ilave yapıldı