Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ben öyle düşündüm
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()satış yaptığımda yazarım hocam bekleyelim. o sessiz sessiz yukarı gidecek 2,30 bu hissenin kırılım noktası oraya geldiğinde tekrar konuşuruz. stop rakamı 1,30
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kafamda başka rakamlar var bu hisse ile ilgili horoz gibi erken ötmek istemiyorum. Teyit etsin kafamdaki rakamı da ilerde yazacam
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()elimde tek olan hisse o hocam Allah nasip ederse hedefi gelince satacaz sabır
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()endeks bi güzellik yapacak gibi yyapı satıldı. 0,59 gelirse tekrar alalım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bereketli olsun
TheDinçer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bende satıyorum demedim kar almak isteyen satabilir dedim :) 0,80 hedefim benim gelirse satacağım
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yyapı tavan sayılır kar almak isteyen satabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()teşekkür ederim hocam sizinde kandiliniz mubarek olsun. Kardemir 2,55 leri gördü inşallah zararsız çıkmışsınızdır. yine yüklü almışsınız. Tek bir hissede böyle yüklü alımlar yapmayın. 4-5 hisseye dağıtın. Karsanda destek rakamı 1,65 kırarsa 1,40 ları denemek isteyebilir. 1,65 Altın da stop olun. 1,65 üstünde pozitif seyreder. 1,85 ana direnç kırarsa 2,20-2,50 bandını yoklar. Bu rakamlara göre hareket edebilirsiniz.
Darkmanns için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Effsane hacı dolar ı daha alıyım mı aşağı? yeter mı? :)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()garan için alt yorum grafikten devam edelim. Çok bi zaman olmadı grafikten sonra 6,77 devamında 8,95 denedik şimdi hedefe gidecek mi izlemek gerek. 7,40 ve devamında 6,30 önemli destek kırılırsa hedefi teyit eder. alım yapmak isteyenler 7,40 ilk takip etmeniz gereken destek
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Izin verirlerse götürürler hocam
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için BOZUK_SAAT yorumu ()Yine çıktılar piyasaya ing iltere ve japonya swap anlaşması soylentisi bile sanırım zoruna gitti. Bizim keyfimiz fitch e dert olmuş :) Bir gün onların ipini çekende olur elbet
jaw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar ı olan değil hocam açığa olmayan tl ile satış yapanlar zarar etti.
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam Mb bi swap hamlesi yaptı. Bazı bankalara tl ile takas islemi yapmasını yasakladı. onun neticesini yaşıyoruz. Anlam veremediğim Niye 7.25 e kadar bekledi :) diğer swap anlaşması dedikleri olayda detayları ne şekilde olacak onu bilmek lazım. Yoksa doviz tarafında hacimli işlemler gerceklesmeye devam eder dolar ı yine tutamazlar.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()öyle yapıyorlar bu hisse ile çok kişiyi mağdur ettiler
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bende düşmesini isterim ama hızlı çıkıp hızlı geri düşmesi herkesi mağdur ediyor
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bi 6 denemesi lazım ama bakalım geçen iyi silkeleme yaptılar. 4,80 ortalama ile 4,50 görünce ben 4,70 te geri kaçtım sonra 5 üzerine gitti.
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()swap hamlesi zaten yapıldı hocam dolar yoksa düşmezdi. şu da bir geçek borsaya çok iyi gelmez diye düşünüyorum.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Ahmet_Serhat_Dursun