Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam gece kulübünde bazen bahşiş vermek iyi olur hesap geldiğinde hesabı ödeyin üstü kalsın deyin. Hesaba arıza çıkarırsan dayak yersin. Borsada aynı dayak yemek istemiyorsan hesabı kesmek lazım.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam takibimde değil grafik desteğine bakmam lazım tepe dip rakamlara bakınca yıllık dip rakamı 3.83 tepe 15.15 yapmış Bence şuanki fiyatı yüksek biraz daha düşsün. Insallah Alkım le beraber milleti kimyager yapmazlar
Eric75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Avhol umpas yyapi afyon rygyo vardı umpas avhol afyon rygyo gönderdim. Hedef yada destekleri geldiğinde ben satarım. Ve bu hisseleri yüklü almam. Borsa işi hastalık gibi boş boş hiç işlem yapmadan insan duramıyor.
1kedi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Darkmanns hocam alt yorum sizeydi
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@darkmans hocam selam kardemir tersdeyim demiştiniz yarın satış yapmayı düşünün sanki maliyetiniz 2.50-60 arasiydi bugün 2.50 kapamış hepsini satmasaniz bile miktarinizi azaltin derim. Ben viop açığa satış işlemi açtım
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam hisse tarafında kardemir yukarı yürüyünce gram ve petkim sell pozları kapatıp kardemir sell yaptım. Ons 1735 kırarsa tepesi 1795 olur üstünü beklemem uzun vadede kimsenin aklından geçmeyecek dip rakamları görebiliriz diye düşünüyorum. bitcoin 1k zamanında aldım unuttum ne durumda hiç bilmiyorum. Büyük para da bağlanmaz. Resmi hak edecek yasal bir düzenleme halen yok.
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()As kardeşim Gramı bugünkü dip rakamdan gönderdim
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bist 30 dışına çok çıkmayın tavan hisselere tepelerden yakalanmayin yüklü almayın derken esasen bugünku hareketlerden bahsediyorum. örn Ersu rygyo petun alyag avhol alkim uluun hubvc dirit afyon yyapi v. s bu tarz hisseler hep can yaktı ve yakmayada devam edecek. Kasa her zaman kazanır.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Gramı altını n düşmesine bu sefer de ons engel oldu merak ediyorum ne zaman patlayacak. Çünkü uzun zamandır carpilmayan gramcilar kaldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Alt yorum dolar içinde borsa içinde önemli
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20790376 Grafik detay ve yorumları
Onda değişiklik yok hocam duruyor
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20785387 Grafik detay ve yorumları
Gece grafiği gözden geçireyim hocam direnç kolay geçmesini beklemiyorum geçerse hedefe hızlı gider
Freeman2634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20785301 Grafik detay ve yorumları
Hayırlısı hocam yazdık kenara :)
Liarliar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()petkim sell poz kapatıldı kardemire ilave yapıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyon ve karsanı da gönderiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: alyag bugün satılsa iyi olurdu

alyag bugün satılsa iyi olurdu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ekgyo sell poz kapatıldı
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ekrandan ayrılmaya gelmiyor ne olmuş yine ortalık yine duman
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20778380 Grafik detay ve yorumları
Fureya normalde çok takmam biliyorsun. kendim için problem yok destek kırarsa ben arka bakamıyorum. Zarar bakmam kapatırım. Başkalarının zararı çok ona canım sıkıldı. :(
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20777126 Grafik detay ve yorumları
hayırlısı olsun hocam
gümüş1983 için cevaplandı (yorumu göster)