Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@yatırımcı_smmm hocam adesenin kendisinde ışık yok grafiğinde ışık var 2,30 önemli geçer üstünde hareketler yapar ise 7 lere gider 2,30 kar almak isteyen kar alda yapabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok hocam daha değil ilk Çeyrek bilançolar tamamda ikinci çeyrek bilançolar ne olacak temmuzu bir görelim
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bereketli olsun hocam iyi takip mutlaka kar getiriyor. spek hisse kovalamak yorucu oluyor hocam güzel kazandırıyor ama yıpratıyor. ufaktan al satlar bende yaptım. asıl amacım bist30 hisseleriden dipten alabilirsem uzun vade alıp yatmak niyetindeyim.
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim hocam anlamıyor iseniz büyük rakamlarla işlem yapmayın. küçük alımlar yaparsanız çok problem olmaz.
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()2,30 kırılırsa spek bir hareketle çok iyi yerlere gitme ihtimali var hocam merıll de alımda
golts takibimde değil hocam ama çimentolara bir hareket verdiler devamı gelir mi bilmiyorum devamı gelirse golts 20-21 e kadar yükseliş yapması lazım. 14 stop rakamı çimentolardan bence afyon spek hareketle daha çok primlenir gibi geliyor
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()spek olmayanlara sabır lazım hocam oda bir çok kişide yok:) hepsine baktım ozgyo biliyorum galip milleti o hiisede yaktı. Rysas zaten yükselmiş riskli tektu 20-30 kuruş daha çıkması lazım. izmire zaten hiç yorum yapmayım kardemir yerlerde bunu almışlar arşa çıkarmışlar. büyük miktarlar değilse önemli değil ama yüklü almışsanız dikkat edin desteklerde stop yapın
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam her hisse alınır önemli olan destek dirençleri ve satacağımız hedefi iyi belirlemek lazım. destek kırılırsa satılır diren geçilir hedef gelirse yine satılır. Bu kurala uyan büyük zarar etmez. Örn. Afyonda geçen haftalarda yaptık 2,60 larda aldık 3,15 sattık sonra düşüşe geçti. Umpas 0,60 aldık 0,80 sattık 1 gördü bugün 0,79 a geri geldi. alyag ben almadım ama grafik atmıştım hedefini doğrudan yaptı. sonra aşağı aldılar. 2-3 aydır anlatmaya çalıştığım olay bu spek kağıtlarda son alıcı değil ilk alıcı olmak lazım. Elim tek hisse var oda adese sanırım gida ve marketlerde tek yürümeyen hisse bu kaldı. keşke 0,80 lerde alabilseydik 1,40 stop seviyesi kısa vade hedefi 2,30 ilk direnç 1,61 haftalık üzerinde kapanışa ihtiyacı var. 1,50 lerden alıp 1,40 stop rakamı belirler satmak isteyen 2,30 satabilir. bu 2,30 geçilirse ne olur derseniz peş peşe 3-5 tavan daha yapar. afyon için iki rakamı takip edeceğiz 2,65 destek kırılırsa 2,20 seviyesini bekleyin. 3,15 geçilirse alın 5-7 arası bekleyin. thy 11,25 geçilmeden ben almam. Almak isteyen tabi ki alabilir destek rakamı 9,80 Altın a sarkarsa stop olmak lazım.
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bol kazançla satın inşallah. Karsan doas ayırır isek spek hisselere kanca atmışsınız ızmdc çok yükselmiş mi
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: thyao
orta ve uzun vade düşünüyorsanız thy derim ipeke zaten yükseldi
Gaddar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışıyorum hocam
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sizde hangileri var bende sadece adese var şuan orada sanki bi gömü buldum gibi
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bende adesede takıldım kaldım hocam bist için bendede hareketsiz bir gün oldu. viop fena değildi. afyon tekrar alacağım destek ve direncin kırılımına gör hareket edeceğim.
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: thyao

thy de 1 yılda ne beklemişiz ne yapmış ben 6 seviyesini yani aşağıdaki destek çizgisini tekrar test edeceğini düşünüyorum. 11,25 önemli direnç geçilirse alınmaz mı? evet alınır.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rtalb 20 Altın a gelmeden bulaşmayın diğeri sanırım glyho bunun yerine afyon yyapı adese seker umpas düşünün derim. Bu tarz hisselerede büyük miktarlar bağlamayın tersi süründürür.
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim
Ferit0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam zaten iyi prim yaptı biraz izlemek lazım.
simuzer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hiç kısa vadede 2-2.30 bandına gideceğini düşünüyorum
Ferit0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam ikiside takibimde değil grafigine bakarım
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam THY beklentim halen devam ediyor. Evet neredeyse 11 e geldi ama direnci henüz kırmadı. Kırdığında inanıyorsanız alabilirsiniz. Bu benim beklentim. Direnç kırılır ise bende alırım. Ama şuan beklentim dahilinde Al yapmayı düşünmüyorum. Kesinlikle soylede anlaşılmasın THY gerçek değeri 5-6 demiyorum. değeri bence 40-50 olmalı idi siyasi gerginlikler tum Bist 30 hisselerini baltaliyor. Örnek Asel değeri bence 90-100 olmalı ama gönlümüzden geçen malesef olmuyor. Ihlas içinde haklısın spek can suyu verirse hisse yeşerir. Suyunu kestiğinde ne olur bunlarıda anlatmak lazım diye düşünüyorum. Bunu en iyi tepede yakalanıp iki sene bekleyenler bilir.
Calarsaat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ihlas hisselerini ben sevmiyorum hocam endekse göre düşük kalmadı aslında daha öncesinde endekse göre çok yükselmişti asıl seviyesine geldi diye düşünüyorum. endeks salar ise ihlasda etkilenir. 1,30 önemli destek
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)