Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Haberi biliyorum zarar eden şubeleri kapadılar
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()SPK mevzuatına göre hazırlanan hocam normalde vuk a göre büyük ihtimalle kar olması lazım
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Adese kap 9 milyon zarar açıklamış geçen sene aynı dönem 29 milyon zarar bakalım bugün hisseye nasıl yansıyacak :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Tukaş çok yükselmişti diplerden alınması iyi olur mutlaka getiri saglar ama bu seviyeler yüksek
Sessiz_gemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hacı edefter yüzünden bu ara yoğunum araştırmak lazım bedelsiz verebilir
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Adese bilanço zarar geldi dün mağaza kapatmaları kapa düştü bugün durumu belli olur 1.40 stop rakamı alırsanız stop koyun benim elimdekiler duruyor
Delioglanxy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam benim açımdan gelmezse mucize olur nasıl yapsak şimdi :)
cnkgll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()Hayırlı olsun :) 340 gelmez mi ki
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #21018217 Grafik detay ve yorumları
hocam afyon 2,20 falan yapsa bence güzel alım fırsatı mutlaka yükselişe geçecek diye düşünüyorum destek direnc takip ediyorum duruma göre tekrar alacağım.
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı bayramlar hocam alkım 12 den alınıp 14-15 satılır demiştim hocam 12,90 kapamış haftaya yükselişle başlaması lazımtekfen biraz daha düşmesi lazım gibi soda bist30 endeksi takip edilmeli biraz daha izlemek lazım. enkai bakarım son durumunu bilmiyorum
simpsons10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()iyi bayramlar hocam ky biziz kücük yatırmcı :)
Triple42 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Neşeli ve sağlıklı güzel bayramlarimiz olsun. Cümleten iyi bayramlar...
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Nerde çokluk ordan uzak durmak lazım:) bist için birebir
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@ramazan1970 hocam Akbank alt yorum daki rakamları takip edebilirsiniz
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()haklısınız normal stop rakamı 1,45 ben 1,40 olarak belirledim. Rgyoda 2,70 di 2,49 gösterip sonra 5,35 e kadar aldılar. Desteklerde robat yazılımlar devreye giriyor stop patladığı zaman ikinci desteğe kadar hisseyi alıyorlar ky panikle satınca büyükler o noktada alıma geçiyor. Bunuda kestirmek gerçekten çok zor. Çünkü robot yazılımlar ky nin hareketine bakıyor.
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok hocam pozitif diyebilmek için haftalıkta 6,20-25 üzerinde kapanışa ihtiyaç var
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim. Kimsenin benim yüzümden zarar etmesini istemem hocam sıkıntılı hisseleri aldığımda mümkün olduğu kadarda uyarı yaparak detay belirtiyorum. Açıkçası bu hissede benim içinde yüklü rakam oldu. Biraz daha izleyelim hayırlısı neyse o olsun.
Ferit0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam her şey nasip orası öylede bu iş artık nasiple alakalı durum değil kumara dönmüş durumda. Bu hareketlere anlam vermek zor. Büyükler istedikleri gibi at koşturuyorlar. aynı gün taban sonra tavan yada tersini yapıyorlar. Bu yüzden bu tarz hisseler gerçekten tepelerde ise bulaşmamak lazım. Dünde riskli gördüğüm için önermem dedim. Şimdi sorsanız yine önermem:)
Eric75 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Ferit0707 hocam grafikte anlatmaya çalıştım. Yükselsin diye aldık inşallah yükselişe devam eder. tahmin ettiğim gibi olursa güzel kar alırız. Şunu da iyi bilmek lazım bu tarz hisseler kumar gibidir. Her şeyi göz önünde bulundurmak gerekir. Bu hisselere ben kesinlikle kimseye yüklü alım önermiyorum. 1,40 altına giderse ben stop yaparım kaybıma da üzülmem. Nasip olmadı derim. Beni takip edenlerde kendine göre rakamını belirlesin ve üzülmeyeceği tutarlarla işlem yapsın.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bugün merrıl ve a1 toplam 2,5 milyon lot satışa koydu. 1,40 stop rakamı Altın a sarkma yapmadığı sürece ben elimde tutarım. altına gider ise stop yapıp 1,10-20 bandında tekrar alırım bence sorun yok günlük 1,60 üzerinde kapanış yapması yeterli ama geçmekte zorlanacak sabırlı olmak lazım. 20-25 kuruşluk zararı ben göze aldım. Eğer benim için büyük rakam göze alamam derseniz ilk yükselişte satabilirsiniz.
Ferit0707 için cevaplandı (yorumu göster)