Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()adese aldım bist 30 hisselerinden sell poz açtım bekliyorum. Yaramaz durum yok şükür. Sen nasıl durumlar
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ne kralı hocam kurtlara maskaralık yapıyoruz :) iyidir hocam sen nasılsın
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam doğruunu yapıyorsunuz sadece bizim hisselere para basmak lazım yurtdışından da sepete ekleme yapılması gerekir. Fakat tek işimiz bu değil günlük hayat içinde vakit ayırmak kolay değil. şimdi virüs işi var evden çalışma falan normale döndüğümüzde bu takip o kadar kolay yapılmıyor.
biyolog22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()350 den teslada alınabilirdi
biyolog22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kar varsa her zaman keyifli oluyor hocam zarar olmasın yeterki
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bereketli olsun
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@SMG alkım 12 desteğini takip et hocam maliyet kaç bilmiyorum 12 desteği kırılmaz ise 14-15 gibi kaçış fırsatı vermesi lazım.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlısı olsun hocam kar varsa buradan sonrası spek harekete kalmış ben olsam tutmazdım
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()fena çarpıyorlar
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()afyon 2,65 desteğini takip ediyoruz hocam kırarsa bulaşmıyoruz. yyapı 0,59 dan parça alınır 0,50 stop rakamı
TheDinçer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam sattılar bile
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kardemir a- b- d ereğli thy enerjisa bimaş sıse arçelik bunar şuan %2 üzerindeler ilerleyen saatlerde bunların durumuna göre endeksde yönünü belli eder
makinaus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: 21 Mayıs 2020 BOZUK_SAAT Bist grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam asıl hedefi 2,00-2,30 arası 2,30 geçilirse spek hareketle 7 ye götürecekler diye tahmin ediyorum. grafik attım inceleyebilirsiniz. Firma birde kredilerinin çoğunu yapılandırdı 2021 e uzattı bununda etkisi olacaktır. merrıl ve a1capıtal da hisseyi topluyor
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sanırım herkes öyle düşünüyordur gider mi ki :) bence 11,25 üzerinde hareketler yapacak mı onu izleyin sonra karar verin.
SelinOz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()isyat geçen sene yükseliş hareketini başlatıp 3 seviyesine çıktı 2,45 günlükte gap bıraktı burayı kapatmaya çalışıyor gibi. risk alırım diyenler parça toplanıp 2,40 stop rakamı belirlenmeli kırarsa stop olmalı 2 seviyesinden risk alıp tekrar alınmalı. 2,00 stop konmalı Altın a sarkarsa bulaşmamak lazım. destekleri kırmaz ise tekrardan 3 seviyesi ve üzerini denemek isteyebilir. riski sevmiyorum diyenler mutlak 2,00-2,20 seviyesini beklemeli
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim hocam bol kazançların olsun
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 2,60 alıp 3,15 satıp ortalam 2,80 ile tekrar girmiştim. desteğe yaklaşınca kısa vade düşüş yapma ihtimaline karşı maliyet geldiğinde kaçtım. 2,65 önemli destek buna göre karar verin 3 üzerine atarsa bende alırım. yada 2,65 kırar 2,20 lere çekilirse tekrar alırım. buna göre kendiniz karar verin.
SelinOz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam afyonu sattım destek ve dirençlerini takip ediyorum destek direnç kırılımına göre tekrar alacağım
SelinOz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 103600 önemli direnç geçeceğini sanmıyorum aşağısı için ilk destek 100200
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)