Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eric75 evet hocam günü tavan yapmış ama öncesinde - %5 yapıp sonra tavana gitmiş. Destekten tepki bulmuş :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bedelsiz önceden açıklanmış ise siz şimdi alacağınız için bedelsiz alamayabilirsiniz. Grafiği düşüş gösteriyor tavsiye etmem
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()merrıl ve a1 satışa döndü silkeleme yapıyorlar
Sylar_tek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()tskb sell poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alcar takibimde değil hocam grafiğine gör 65-66 da satılıp izlenmesi gerekir diye düşünüyorum
biyolog22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()tektu takibimde değil hocam grafiğine müsait olunca bakarım
TheDinçer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sasa kozaa sell poz kapatıldı thy sel poz ilave yapıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam canak yapmış 10,50 olan hedefine aşırı alım ile 13 üstüne gitmiş satışa dönmüş almayı düşünüyorsanız bu seviyelerden tavsiye etmem
Eric75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam o dönem soranlar oldu. Hiseyi güzel pazarlıyorlar milleti inşallah kimyager yapmazlar demiştim. Bunların hepsi tecrübe ile oluyor hocam zamanla sizde bu şekilde iyi yada kötü tecrübeler edineceksiniz. Bende zamanında bu durumlara düştüm düşmedim diyende yalan söyler.
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()o dönemi hatırlıyorum hocam çok kişiyi mağdur etti biliyorum. ilk hedef 2 üzeri oraya bi gelsin üstüne bakacaz artık spek amcalar destek atarsa 7ler de olabilir.
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()2,30 ilk hedefimiz hocam sonrasına o noktaya geldiğinde bakacaz 7 gibi bir seviyeye gitme olsılığı da mevcut buda spek hareket vermeleri lazım ben orta vadede 2,30 geçilirse 7 beklerim.
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()az daha düşsün hacı altına uyuz oldum altını düşürmemiz lazım :) kraliçe parite yürümesi lazımdı yine çevir diler.
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 20 denemesi sonrası bulaşmamak lazım dı temettü hisse olarak da tl olarak da verebilir. İkisi de sonuçta nakit sayılır. sıkıntı o değil. Asıl sorun temmuza kadar temettü alacam derken şimdiki grafiklere göre dip rakamı olan 6 seviyesine gidebilir. Benim fikrimi soracak olursan 14 de bir gap bıraktı orayı doldurup düşüşe geçecektir. 14 üzerinde duruma göre kar satışı yapın. bu sırada 12 seviyesini takip edin.
SMG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()şirketi bilmiyorum hocam grafiği dipte ama ben geçmişini çok bilmediğim hisselere fazla ahkam kesmek istemiyorum grafiğinde 17 hedefi var gözüküyor. Ayrıca moral bozmayın uslup bozulmadı sürece eleştiri güzeldir. Yeter ki seviyeli olsun bence diğer arkadaş nacizane uyarıda bulunmuş. Burada ytd önemli değil fikir paylaşılır alan alır almayan almaz hocam bu kadar basit. Hayeller satılır gerçekler alınır. :) Ben paylaşımınızdan kendime pay çıkardım uzun zamandır hisse alıp satıyorum uzaktan takip etsem de yurt dışı hiç almadım
biyolog22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ödemelerin varsa %50 yi geçme bist sağı solu belli olmaz ikinci dalgayı başlatırsa bu sefer gibi çabuk toparlamaz
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kar gördü mü çok tutma zaten ani satış dalgası gelirse kalır elinde
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()12 hisse ne var hocam ) 4-5 hisse ile devam et daha sağlıklı karar alırsın. Öbür türlü yorar
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()düşmediği sürece sıkıntı yok hocam 1,60-65 üzerinde kapanışa ihtiyacımız var. Bakalım attık oltayı bekliyoruz.
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 1,40 destek ve stop rakamımız normal hedefi 2-2,30 arası spek hareket hedefi 7 ve üzeri
Burak1910 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #20952390 Grafik detay ve yorumları

bist destek dirençler daha önce 102den dönmüştü şimdi 103600 bakalım hafta nasıl kapanacak