Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Satmıyorum hocam elimde zaten az var 2.30 takip ediyorum
Ahmet_Serhat_Dursun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon
afyon isteyen kar al yapabilir
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()adese isteyen kar al yapabilir
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bu şekilde 2.30 Lara gidecektir 2.30 sonradi pes pes 5 tavan yaptırabilirler
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam takibimde değil ama bence yyapı gibi hedefini yapmış 0,50 lerden alınıp 1 seviyelerinden satılması gerekirdi 0,70 stop rakamını takip edin
Sessiz_gemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()10000 lot 1.80 adese alim emrigirildi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam kağıt problemli giderse spek hareket lazım yoksa kağıdın degeri 1.70-2.30 bandı bunu goz onunde bulundurun
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yyapi da hedefe gitti elinde olanlara kazancı bereketli olsun
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bereketli olsun geri yerine koyarım yapacak bir şey yok hedefine gidecektir. 2.30 ana hedefi 7 spek hareketi olacaktır.
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam ben tutuyorum stop için 19.20 Altın da ki hareketi takip edin
simpsons10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam eline sağlık bence gayet iyi zaten 22.20 önemli orayı gecerse problem olmaz. 19.20 destek konumda sağ taraftaki üçgeni aşağı kirarsa desteği kırmış olur iki rakamı takipte olur istek çok sorun yaşayamayız
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam 19.20 direnci geçmiş 22.50 yi gecebilirse 30 a doğru hareket başlatabilir. 19 stop rakamı
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()20.50 den parsn aldım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()doğru hocam hedefte değişiklik yok spek bir hareketi mutlaka yaptıracaklar diye düşünüyorum. Ama 1,75 satıp izlemek güzel olurmuş 1,62 desteğini kırdı gibi duruyor o yüzden 1,53 ortalama maliyetim kar almak istedim 1,40 geliresede bence güzel alım fırsatı
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()8 rakamı önemli destek kırılır ise 3-4 seviyesi güzel alım seviyesi olur. alım varsa 8 rakamını takip edin. uzun vadede bence güzel yatırım yapılacak hisse
caglardd için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Sylar_tek hayırlısı olsun
@Can42 hocam 1,40 denemesi gelebilir duruma göre tekrar alacağım. Endeks bence çok yükseldi dikkatli olmak lazım.
@Burak1910 sağolasın hocam. İşlerim yoğun çok yazamıyorum. Yazılanlara cevap vermeye çalışıyorum. Birde yaptığım alımlarla ilgili benimle alan kimse mağdur olmasın diye yazıyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Adese 1.59 dan sattım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
RYGYO maalesef 4,49 ile silkeleme yapıp beklediğimiz hareketi yaptı 5,80-6,20 arası kar almak yada zarar kes yapıp izlemek mantıklı olacaktır.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: skbnk
Skbnk bence hedefini yapmış elinde olanlar kar al yapabilir. Beklemek isteyene bir şey diyemem
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: ekgyo
Öncelikle herkese bol kazançlar. İşlerim yoğun yazamıyorum. alt yorumda ekgyo için bir dip daha beklememe rağmen kendimi eleştirip 2,30 u işaret eden bir grafiği paylaşmıştım. Demek ki bazen değirmene karşı savaşmamak gerekiyormuş. 1,75 bence kötü bir rakam değil kar al yapmak mantıklı olabilir.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)