Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()toboda sıkıntı yok elmas çalışır ise 9,37 den önce sinyal verir 9,69 Altın daki kapanış elması teyit edebilir. bu açıdan söyledim
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()umpasa 0,78 satış emri gir hocam avhol 2 tavan daha yapması lazım
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: umpas
umpas 0,78 satış emri girelim.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: afyon

afyonda doğrudan 3 üzerine atıp bizi strese sokmamasını isteriz ama olumsuz durum oluşması halinde kötü film senaryomuz bu grafiğe göre şekillenecektir. 4h baktığımızda kısa vadede buna benzer hareketlerde görebiliriz. 4,50 ve üzeri hedefimizde problem görmüyorum ama 2,65 Altın da kapanış yapar ise bu rakamlara göre al- sat denebilir. Yada isteyen başım ağrımasın 2,65 altında kapatırsa stop yapıp 2 den alıp 4 beklerim diyebilir. Haylidir mum grafikler mutlak suretle belli noktalarda kendini tekrar eder afyonda tekrar yapma isteği olabilir.
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@füreya_ selam bide bu gözle bak bakalım sanki aşağı kıracak gibi duruyor. Rsi iyi takip etmeli yönü o tayin edecek gibi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Zarar gelmesi normaldi illaki olumsuz olacak hocam şu da var bilanço yüzünden çıkmadıki spek şekilde kağıdı yukarı aldılar. Ne bilancolar var. Bu hissede bilancoya çok takılmayın destek direncleri takip edin.
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Sprboy hocam kırmızı çizgi altında kapanışı taki edin. altında kaldığında stop ben bir yükseliş daha yapar düşüncem geçerli olaki altında kalırız o zaman mecbur stop olmak gerekir. Bu kapanış bence kötü değil
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet ben 1,08 den sattım şuan 1,10 oldu 1,20 hedefi olması lazım hocam
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ikiside takibimde olmayan hisseler yanlışta yönlendirmek istemiyorum. Ben olsam ne yapardım diyorsanız ben kar alırdım. Neden derseniz bu tarz hisseler ters olduğunda çok daha fazla bekletir. 1-3 yıl bekletir. Şimdi tavan tavan giden hisseler 2018 de nerelere gelmiş ve daha eski seviyelerine bile ulaşamadılar. Mrgyo mesala çok iyi bildiğim kağıt 1,80-2,50 aralığında bir verdiler kağıdı çoğu kişi zararına bozdu. Daha yeni 1,80 yapıp 0,60 alıp tekrar 1,30 a aldılar bugünde tavan yaptı bu hisselerde ky daha kolay çarpılır. Tercih sizin olsun. Miktar büyük değilse tutun piyango bileti almış gibi düşünün. Ya çıkarsa 1000 lotu geçmeyin.
Acemi2727 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@konyaliharun hocam uzun vadede zaten problem yok siz kendiniz karar verin düzeltme yaparak gidecektir. yarında yukarıda açması muhtemel olur sonra kar alın cuma kapanışta harekete göre tekrar alım yapılabilir diye düşünüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
özür hocam ben kapalı biliyordum
turgutercan78 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
hocam bilemiyorum bellide olmaz petkim bugün kırmızı kaldı beni kıllandırdı ben kar varken elimdekileri gönderecem afyon kalacak sadece yarın 11 den sonra gönderirim
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
hocam bugün direnci kırması ile güzel yükseldi ama önümüzdeki hafta pazartesi salı piyasalar kapalı dolar ıda aşağı aldılar yabancı bistten kaçacaktır. ekgyoda düzeltme yapması lazım sonra giderse gider. kar alıp izleyin derim.
konyaliharun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()etyat ve şekeri gönderiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ekgyo kardemir sell poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bazı hisselerde kar almak sanki mantıklı olabilir. akşam kapanışa doğru yada yarın sabahtan afyon hariç hepsini satabilirim.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gsdho 1 Altın dan alınsa beklenebilirdi ama bu seviyelerden almak riskli olabilir. gsdde 3 üzerine doğru bir hareketi başlatmış gibiduruyor
Acemi2727 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: adese
teşekkür ederim hocam
Ferro55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar 6,99 önemli
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: alyag
büyük ihtimalle evet hocam
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)