Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: krdmd

2,27 geçilirse hedef iptal demiştim. 2,68 den 2,43 kapaması yi olmadı KRDMB de tavan derken oda satış yedi. KRDMA ayakta kaldı pazartesi oda eşilik ederse KRDMD tekrardan 2,27 Altın a sarkacaktır.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: etyat

bugün aldığım diğer hisse direnci geçerse kar verir önümüzdeki hafta kırdı kırdı kırmazsa satarım.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: umpas

bugün aldığım UMPAS firma hakkında bilgim yok tavan hareketi dikkatimi çekti grafiğine bakınca sanki 2 tavan daha yapması gerekiyor. kesinlikle kimseye önerim değildir. 1000 lot ya tutarsa şeklinde aldım.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Şirinbaba24 Hocam geçmişte böyle bir grafik çizmişim. Destek kırılmış rsi bu düşüşü desteklemiyor lakin kırdığı desteğin üstüne tekrar kısa zamanda atamaz ise 2,50-3,50 rakamlarına gitme ihtimali yüksek
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()uzun süredir bakmamıştım hocam sizin vasıtanız ile ona da bakmış olalım
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eric75 hocam destek diren rakamları grafikte mevcut 1,50-2,50 arasında takılır gibi duruyor 1,30 stop rakamı yada risk alınıp ilave edilebilir.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Eric75 hocam haftalıkta 1,33 üzerinde kapanış yapar ise 1-2 ay tutun. 1,14 stop rakamı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bakayım hocam
Eric75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim gönlünüzdeki olsun inşallah
StrawberryMilkshake için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Elna 13,60 Direnç 10,50 destekleri takip edilmeli
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@StrawberryMilkshake
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@thegrammer hocam biraz 15 desteğini izleyelim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sanki 11 desteğini biraz takip etmek lazim
Şifree için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Arçelik uzun zamandır bakmadım hocam bir grafik bakalım ne durumda enson 20-22 lerde artık düşmesi gerekir demiştim şimdi kaçta hiç bilmiyorum. Birazdan bir kaç grafik bakacam arceligide atarım.
thegrammer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim İnşallah bol kazançlar satarsiniz.
StrawberryMilkshake için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam ben yeni hava limanı açıldığında kendime THY 6 gelmeden alamam dedim bu rakamı görmeden almayı düşünmüyorum. Benimde uzun vadeli alacağım bir hisse. Yada düşüş kanalını kırar ozaman düşünürüm. Endekste ikinci bir düşüş Dalgası bekliyorum. Gerçekleşir ise thyde güzel bir fırsat verir.
thegrammer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bu tarz hisselere çok bulasmamak lazım yada yüklü alımlar yapmayın. Bence duseceksede 27 denemeden büyük bir düşüşe ihtimal vermiyorum. Birazdan detay grafik atmaya çalışırım. Pazartesi tavan açarsa sizi kurtarır.
StrawberryMilkshake için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@StrawberryMilkshake
Hocam altyorum sizede kar getirsin inşallah 19.50 sizin için önemli rakam bugün tavana kitlense gönlünüz rahat olsun pazartesi kurtulursunuz derdim ama 24 işyerinden hemen satışa döndü Bencehl hafatay bir iki yükseliş hareketi daha var.
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: rygyo
Hocam benim takibimde olan hisse değil grafige göre gelme ihtimali var. 4.70 ana destek kırarsa 3.20 kanal desteğine kadar düşer. Bu aşamada kesinlikle zarar kes önermem. 4.70 kırarsa stop olun. 3.20 lerde alıp ılk yükselişinde satın. Tahminimce 4.70 dener iyi bir destek bulursa 6 gibi rakamı tekrar test etmek ister. Bilanço daha açıklanmamış güzel bir bilanço gelir işe mutlak 6 üzerini test eder. Kötü gelirsede 3.20 hedefine gider. Malı tarafını araştırın.
Sprboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kendi adıma güzel haftaydı herkese iyi hafta sonları olsun.