Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()verdiği bedelsizi kimseye yar etmezler diye düşünüyorum hocam gelirse alın enerjisa için sanki hafta kapanışını görüp haftaya bakmak lazım demiştim. ipeke bu seviyelerdeki alım kumar olur hocam giderse de kimse bir şey diyemez
onur_3537 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()aylık grafikte yükselen kanalı kırmayı deniyor. Uzun vade için söylüyorum kırarsa iyi olmaz
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: iki gündür para çıkışı var cds yükseliyor

iki gündür para çıkışı var cds yükseliyor
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hangi birine koyacak hocam swapları eski gibi daraltmak zorun yoksa olmayan tl ile açığa satış devam eder.
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam benim takibimde değil %82 bölünmeden dolayı 6 lı seviye gelirde alınırsa güzel olur
musti1589 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam netas 15 üzerinde kapanış yaparsa alın 19 satın 11,70 stop rakamı
kchol bence bulaşılmaz
thegrammer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam 27,40 deneme ihtimali yüksek 19,50 stop olmak kaydı ile alınır. 27 satılır
Tiger4601 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sakın burdan olmaz
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ben teşekkür ederim hocam üç günlük dünya canımız sağolsun
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yazılım diyince logo derim onda bizim hedefi zaten biliyorsun :) endeks kur bir oyun dönüyor bakalım nasıl bitecek
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bugun pc başında değilim geçtiğim mutlak fikrimi yazarım
thegrammer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Yazılanları görüyorum farkındayım hocam boş ver herkes kendine yakışanı yapıyor. Senin niyetini bildiğim ve samimiyetine inandığım için yazdım. Başkası olsa yazmam. Adım bozuk saat günde iki doğru geri sağlık sıhhat olsun. Her şeyi ben biliyorum iddaamda yok :) düşünde bizden çıkanda
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam elinizde hangi hisseler var zarar kes Belki hissenize göre Mantıklı olmaz
batboys için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Afyona ilave yaptım Son alım ortalama 2.80 oldu koy sayısı 7000
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Mustafa hocam bari sen yapma bırak herkes hedefini söylesin işlemini söylesin. Böyle yaparsak başkalarından farkımız kalmaz
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Arkadaslar bugün işlerim var ekran başında değilim. Endeksi bugün sıkıntı yapabilir dikkat etmekte fayda var. Herkese bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ereğli kar al yapyorum 8.10 satış yaptım
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Evet haziran ortasına kadar tutacam hocam lakin hedefi erken gelirse yutmaya da gerek yok:)
_Mavera için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Olmami hemen hallederiz. Sen hangi hisse onları söyle:)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Endeks için yükseliş düşünmüyorum hocam sadece ufak alımlar yapıp kar görünce kaçacağım hisseleri aldım.
Afyon vur kaç yapmak için alındı.
Ereğliyi bugün kardemir yürüyünce onda risk görmedim kar vereceği kesin gibi oldu aldım. Yarın biraz daha yukarı giderse satarım.
Şeker uzun vadeli düşünüyorum. Bankalardan en uygunu o endeks dussede çok fazla düşmez.
Ekgyo aldım çimento demir alınca ev almamak olmazdı zaten rakamı uygun endeks düşse yine şeker gibi çok problem olmaz uzun vade mutlaka toparlar.
Estmil için cevaplandı (yorumu göster)