Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:639. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam bazı şeyleri burada yazamıyoruz. Herkes bu modeli veya simine ne derseniz kimin için neden bu politikaların uygulandığını biliyor. Affedersiniz bizde salağa yatıyoruz. Saygılar
Leytinant için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()yanlış bilmiyorsam yarın 15.00
Zeubmues için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()normalde yön yukarı ama piyasadan tl yi çektikleri için yabancı da fazla tl yok. Talep olmadı mı dövizi etkilemiyor. Şu anda tüm ipler mb in elinde iki enstrüman kaldı enflasyon ve fed ikisini de takip ediyoruz.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Ticaret Bakanlığı'nın öncü dış ticaret verilerine göre Türkiye'nin dış ticaret açığı Ocak'ta 10,4 milyar dolar olarak kaydedildi.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam birde arbitrajda al sat makasları önemli eskiden 0.020 iken şu anda 0.059 veya 0.045 yani bankalar abritajı da öldürdü
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()parite geldi abritaj yapsam mı yoksa aç gözlülük yapıp abd 16.15 ve 18 verisini beklesem mi acep?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()kalp kalbe karşıdır hocam.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()saat:13.00 euro Bölgesi - Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE) (Yıllık) yeşil gelse benin 1.13 parite me gün doğacak.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()saygılar hürmetler efendim. bir mukabele.
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()tl de bekkliyormusun deniz hala.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Ticaret Bakanı Mehmet Muş, bakanlıkta düzenlenen toplantıda, ocak ayı dış ticaret rakamlarını kamuoyuyla paylaşacak (11.30)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()günaydın site sakinleri bol bereketli kazançlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()16.15 ABD - ADP Tarım Dışı İstihdam Değişikliği 3 yıldız
18.30 ABD - Ham Petrol Stokları 3 yıldız
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()saat:13.00 euro Bölgesi - Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE) (Yıllık) yeşil gelse de arbitaj yapsam?
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Geceler ne kadar karanlık, yalnız ve mutsuz olsa da, inadına kalabalık, aydınlık ve umut doludur sabahlar... terste olan arkadaşlar sabırlı olmanız gerekir. Cümleten hayırlı geceler.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: usd- try gan analiz ve grafiği
emeğine sağlık hocam
Yarasa72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Şahmeran_2525 yorumu ()makas oranı kurtarıyorsa sorun yok hocam.
FlyngClrs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Şahmeran_2525 yorumu ()komisyon demeyelim vergi. farkeden bir şey yok döviz kurunda vergi olduğu gibi arbitraj da da aynı vergi oranı var. arbitrajda ideal parite 1.1150 dir. daha altıda olabilir ama ideali budur. Örneğin parite 1.1150 den aldığımı fed öncesi 1.13 ten elden çıkarmayı düşünüyorum.
vorticella için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30067952 Grafik detay ve yorumları
Gelmez anlamında mı Akif hocam soruya cevap verdiğim için mı?
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30067915 Grafik detay ve yorumları
Mart- mayis arası hocam
heros için cevaplandı (yorumu göster)