Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:639. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()3-5 şubat 13.94 ü test etmesini bekliyorum.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()yakın zamandaki önemli dikkat edilmesi gereken günler
3 şubat tüik enflasyon verisi
3şubat avrupa merkez bankası ppk
4şubat birleşik krallık ppk
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()eyvallah. Bakalım nasip. Ekmek çıkar inşallah.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()bak bende sana diyeyim fed ten önce 1.13 üzeri vereceğim fırına.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()Arbitraj işleminiz varsa dxy i takp edin. Yoksa tl yi fazla etkilemez.
KAYSERİLİ_ESNAF38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()DXY den dolayı hocam
KAYSERİLİ_ESNAF38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()mart gelmeden 1.11 zor marta kadar 1.13 ten fırına veririm.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Şahmeran_2525 yorumu ()Arbitraj amaçlı 1/10 euro alındı. mart fed e kadar Euro/USD parite 1.13 te arbitraj yapılacaktır.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Arbitraj amaçlı 1/10 euro alındı. mart fed e kadar Euro/USD parite 1.13 te arbitraj yapılacaktır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()bu ülkede kim neyi kabul ediyorki. onlarda etsin. Kesin dış güçler satmıştır?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()doğru diyor murat mb satmadı arka kapıdan kamu bankaları sattı?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()3 şubatta açıklanacak ocak ayı TÜFE beklentim. % 15 -16 arası (olasılık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) yılın ilk enflasyon raporunda 2022 yıl sonuna ilişkin enflasyon tahminini yüzde 11,8'den yüzde 23,2'ye yükseltti. 2023 yıl sonu için ise beklenti yüzde 8,2 oldu.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()ilk zamanlar kazanma hırsı vardı bende elimde ne var ne yok yatırıyordum. o zamanlardan çok ders aldım hocam. Yükseleceğine kesin emin olsam bile parçalı işlem yapıyorum.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()gümüş 20 dolar beklentim var mart- mayıs arası gelirse gümüşte alırım 4/10 parça
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam piyasa belirsiz olduğu için genellikle kısa dönemli işlemler yapıyorum. Maksimum 10 gün
Bu gün ve yarını izlemeye aldım hocam. Kur dar bir banda sıkışmış. Sattığımın Altın a düşerse gene 3 şubat öncesi 1/10 parça gene alırım hem usd hem sterlin .
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()powel un konuşmasını güvercin bulduğum ve bende güven uyandırmadığı için kısa vadede dün elimdeki 1/10 usd 15 krş karla ve 1/10 sterlin i 10krş karla elden çıkardım hocam.
Fatih hocam a dedim 3 şubatı bekle.
3 şubat TR enflasyon 4 şubat birleşik krallık merkez bankası para politikası var.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Akif hocam gece kuşu gibisin. Gündüzleri sohbet etme imkanı bulamıyoruz.
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()yarın piyasayı izlemekte hayır var diyerek cümleten hayırlı akşamlar.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()4 şubat Beyza hanım
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)