Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:639. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30067913 Grafik detay ve yorumları
Gelmez anlamında mı Akif hocam soruya cevap verdiğim için mı?
heros için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30067215 Grafik detay ve yorumları
Akif hocamı bilmem ama benim 20 dolar beklentim var gümüşte.20 dolar gelirse8 parça gümüş alırım.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Banka azizliğine uğruyorum şu an parite de alış satış farkı 3x olmuş gene. ona rağmen 1.1150 den alınan 1/10Euro da her 1500 euro da 10 dolar artiyorum abritajda. bu gün ku yüksek parite kuruna rağmen
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()parite 1.13 ten abritaj yapayım kaça giderse gitsin deniz.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30064614 Grafik detay ve yorumları
Emeğine sağlık Akif hocam
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()1/10Euro aldım parite 1.1150 iken mart fed öncesi parite 1.13 ten euro 'dan usd 'ye arbitaj için 7 şubata kadar 15.40 veya 15.50 de gelse Euro gene elden çıkarırım. Ya TL olarak satacak veya arbitaj hangisi olursa.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Birleşik krallık faiz artırımına devam ederse mart fed PPK öncesi sterlin den usd 'ye arbitaj yapılabilir
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()TSK ler Beyza hanım fiba da 0.020 olan euro /Usd parite si alış satış farkını 0.059 cikarmis ilginç bu da benim şansıma gerçi 1.13 ten parite beklentim var. ama bu bankalar iyice zirvanadan çıktı. cok gecmez bu gidişle foreks e geçerim muhtemelen
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Bu günde fiba bize kelek atacak galiba parite işlemlerinde alış satış işleminde normalden 3x artış var bu gün
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()Arkadaşlar bu gün fiba da bir sıkıntı mı var parite işleminde 3 kat fark var?
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()almanya tüfe verisi yeşil geldi. euro /usd parite si için olumlu.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Şahmeran_2525 yorumu ()tüfe verisinden dolayı hocam pozitif.
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()yazmamın nedeni arbitraj işlemi ile ilgili olarak parite yükselirse mart öncesi arbitraj yaparak elinizdeki bir kısım sterlin i fed faiz artırımı öncesi usd ye çevir meek. tabi bunun için birleşik krallığın bu toplantıda faiz artırımına gitmesi gerek yoksa usd dolar endeksi karşısındaki para birimlerini tokatlar kısa vadede.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()çok sıkışırlarsa B yoksaC
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Birleşik krallık faiz artırımına giderse eğer gbp /USD parite sini takip edin isterseniz
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()yıldan yıla farklılık göstermek üzere Ülkemizde bir döviz kurunun aylık ortalama yükselişi 15-20 krş tur. İstisnalar hariç olmak üzere.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()1/10 euro aldım. Tüfe verisine kadar. tüfe sonrası 15.40 üzeri elden çıkabilirsem çıkarırım. Çıkaramazsam fed e kadar arbitraj yapmak için 1.13 üzeri parite ile usd ye geçirmeyi düşünüyorum. Bakalım nasip olur mu?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam kesin değil ki ona göre hamle yapalım. beklenti gerçekleşir mi? gerçekleşirse 10 mu olur daha az mı bilinmemekte.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed artıracam dedi ustam marttan itibaren ama.17 şubata kadar 10 milyar usd bozulması ihtimali var. Piyasa önce beklentiyi satın alır.
helfiri_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()bakalım birleşik krallıktan faiz artırımı bekleniliyor. ne karar verecek parite için iyi olur faiz artırımına giderse
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)