Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (1554476)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader (43 dakika önce)İnsanlar bankadan kağıttan altın almasa bunlar böyle at koşturamaz almayın kardeşim fiziki alın saklamak hiç zor değil
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet571 (48 dakika önce)Şimdilik yok ay kapanışı var ona göre yorum yaparlar benim de tam bilgim yok yalnız aylık desteğe dokunması lazım o da 3800 ordan tekrardan 5500 lere bir yolculuk yapar diye düşünüyorum neden dersen BTC deki önceki grafiklere bakarsan aylıkta öyle birşey çizmiş benzer yani ikili tepeden tekrar düşüş. kademeli yani onumuzdeki 3 ay bı kademeli yükseliş tekrardan tepeden iniş... ytd..
Tayfun_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tayfun_bey_ (54 dakika önce)Yav bu veri olayları bahane boş muhabbet yıllarca ckriptodaaa yediler bizi bu muhabbetlere çıkması gerektiği zaman durmadan çıkıyor zaten geçtiğimiz kış gibi işleri şuan altın la bitti milletin elinden malı toplama peşindeler olay bu
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Texber_ (2 saat önce)Müdür nasılsın 6 ay öyle hissedersin yeni yılda elon bizi uzaya götürür belki
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 (2 saat önce)Yukardan iki tane çeyrek aldım kendi içimde huzurum kalmadı müdür eski filmeleri bilirmisin hani şener şen milleti itanbul sütlüceden kamyonun arkasına toplayıp sizi almanyaya götürücem deyipte beykoz ormanlarına götürüp aha almanya deyip bıraktıkları gibi hissediyorum kendimi :))
Kenyalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kenyalı (2 saat önce)Bitcoine benzeyen hiç bir şey yatırım aracı değildir , gümüş de öyle , yatırım aracı düşmez enflasyon denginde korunur kâr ettirir , iniş çıkış elbet olur ama Ocak yakacak şekilde olursa bunun adı başka bişey olur
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 (4 saat önce)Thanks hatice düşünmen yeterli, planlamam yoğun inşallah başka sefere
htcslk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ByAVCI (5 saat önce)Konu: #35058829 Grafik detay ve yorumları
81.30 dan yolladiklarimi 72.77 den yerine koydum teşekkürler..
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 (5 saat önce)Ama buralardan hala 4600 sinyali aktif ordan sonra olanlar olucaktır
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 (5 saat önce)Biri vardı sürekli coincilere gelin metallere metallerde huzur var zenginlik var renk var diye sürekli nasihatlerde bulunuyordu epeyden beri görünmüyor adını unuttum şuan hemen hemen her evde kavga tartışmalar var neden yukardan aldın yada neden yukarda satmadın açgözlü seni diye fragman yaşadığımız şu günlerde daha bu başlangıç görünüyor daha bunun akümle sırası gelmemiş siz birde akümülasyonu görün esas kıyım orada olucaktır
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 (5 saat önce)ENAUSDt 0.085 üzeri kalırsa dip gelmez,
0.085 altı kalırsa 0.074 0.072 bandı gelir ilk
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 (7 saat önce)Ne olursa olsun stoploss kullanmadan kaldıraç almayın abi, spot bi şekilde belki kurtarır ama kaldıraç kurtarmaz ters olursa
0BeğenmedimŞikayet
Kzılhafiye1 (7 saat önce):)kasımlar bitmiyor patron
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 (8 saat önce)Bugün destek aşağı kirmayanlar stoploss ile denenir, bazıları destek teyiti yapar bazıları yapmadan gidebilir, örnek recal ve zora dün yaptı, aldım yazdığım yerlerden . Bitkoin 59 altına sarkmazsa sorun yok, 2 ay para kazanılır, 500 600 USD lik daha aşağıya iğnesi olabilir korku için, alınan birşey varsa destekten satmayıp risk alın biraz kârdan vazgeçip, daha yukarılara bakın ama tek şart Bitkoin 59 altına kirmasin, dolar endeksi şuan tehlikenin geçmediğini söylüyor
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 (8 saat önce)Bitkoin 59 altına sarkarsa alt rakam bakmaya, eklemeye gerek yok
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 (8 saat önce)0.31 usdt üzeri kalması lazım kalırsa 0.48 civarı ilk satış yeri olur, Bitkoin 59 altına sarkarsa en az 5 ay bekletir delist olmazsa, ytd
_Ezgi33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 (16 saat önce)coıncıler. sunun. surasında. kasıma. ne. kaldı.
0BeğenmedimŞikayet
htcslk (16 saat önce)Sahmeran yasanılan ve kayıplar yuzunden duzenım cok degıstı buraya hersey yazılmıyor neyse suan hıssettıgımı ıcımden gecenı yazıyorum eger sartlar farklı olsaydı ben ailenle senı bır cayımı ıcırmeden bırakmazdım eger ızmıre ugradıysanız
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
htcslk (16 saat önce)Aaaa izmir?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 (16 saat önce)Egede yim, ordan karadeniz yapar dönerim muhtemelen
htcslk için cevaplandı (yorumu göster)