Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:639. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Akif hocam fed 0.50 artırsa piyasa kavrulur. onon için fed üyelerin çoğu 0.25 te ısrarcı ve buna göre demeç veriyorlar.
borsa da olduğun için bir soru sorayım sana fed faiz artırırsa sanalları kısa vadede aşağı yönlü etkiler. Âmâ usd tc artar. Sanal alsak sanallar düşmeye başlasa kısa vadede usdtc artsa zararı kurtarır mı?
SENCE FED TEN sonra mı sanal alınabilir mi? bilgin görüşün?
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()usd 13.26 sterlin 17.90 denemesi yapabilir pazartesi veya salı. Yatırım tavsiyesi değildir. Sadece (içgüdü) beklenti.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()yanıltmak istemem ama sanki alım verecek gibi. ytd
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Pazartesi gaplı açacak gibi duruyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()Pazartesi alım verebilir.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()@Akif44 hocam sterlin /usd abritajda uygun 1.33 mü ideal olan ? veya bilen var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Şahmeran_2525 yorumu ()ne zamana yani tarih 6 ay 1 yıl?
Bedeviyiz19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()S&P 500 VIX ile sanallar bu gün uçtu resmen
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()anladım zaten bu ay 50krş beklenti vardı.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()17 Şubat 2022
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()deniz ayın 17 sine kadar alım vermezse zor. Bakan Londra'ya gidecekmiş haftaya sıcak para ile dönermi?
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()bu gün sanalları takip etmekten ekonomi haberlerini takip edemedim hiç. Kayda değer bir veri varmı ABD HARİÇ?
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()zaten oda fedle beraber dip yapar. Günlük olarak sadece dedim. Bende alıp satmıyorum sadece bu gün izledim öylesine.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()arkadaşlar bugün sanallardan avax ı takip ettim. Boşuna dövizle uğraşıyoruz gibi me geldi. Döviz kuru yerinde sayıp duruyor. Sanallarda iyi para var.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()sağol hocam. o senin gönlünün güzelliği.
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()1 yıllık grafiklere bakmak lazım.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()euro nun 70 krş çıkmasının nedeni amb den en erken yıl sonu 2023 başlangıcı faiz artışı bekliyordu. Başkan haziran veya temmuz u işaret edince beklenti satın alındı. Âmâ birleşik krallıkta zaten 25 baz puan bekleniliyordu. Yani beklenti önceden satın alınmıştı. İkisinin arasındaki fark birisi yeni bir beklenti - ikincisi beklenti önceden satın alınmıştı.
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()KKM lerin süresi 17 şubat
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()KKM ler bekleniliyor. hacim düşük
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()çelik bey avax almayı düşünüyorum fed ten sonra mı alayım ne dersin?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)