Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:639. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Abd de sence bir duzenlenme olacak mı
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()İnşallah yoksa. Bir şekilde olan parada bir nevi kaçar.
Naxet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Bu arada meclis yarın sanal temsilcileri ile görüşecekmiş. Vergilendirme gibi bir dedikodu mevcut. Eğer vergilendirme olursa dövize yarar. İzleyip görece
-2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Bu arada meclis yarın kripto para temsilcileri ile görüşecekmiş. Vergilendirme gibi bir dedikodu mevcut. Eğer vergilendirme olursa dövize yarar. İzleyip göreceğiz.
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Çelik hoca cuma günü kripto para birimleri için meclis sektör temsilcileri ile görüşecekmiş. Vergi mi gelir. Gelirse piyasayı nasıl etkiler. Çünkü vergi geleceğine dair söylenti var.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam dar bir banda sıkışmış. KKMler ayın 17 sine kadar devam ediyor. MB de 17 sinde toplanıyor. Bakan bey Londra'dan pozitif döner mi? açıkçası kimse alda diyemez sat ta.
Berkovic2828 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam ilk etap ta
Yükseliş için usd 13.68,7 sterlin 18.60 üstü günlük kapanışlar lazım.
ikinci etap usd 13.94 sterlin 18.80
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()haberdar edersin bu aralar sanallara taktım kafayı. Gündemi fazla takip edemiyorum.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Valla ne yalan söyleyeyim bu gün hiç ekonomi haberlerini pek takip etmedim. Kripto haberlerini hep takip ettim. Elime bir şey mi geçti yok. Meraktan öğrenme amaçlı. Günlük harçlık babında tether alıp sattım.
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()Londra'ya gitti. Kimse para vermez. Yatırımcılara faiz artırmayacağız demiş. oradanda körfeze gidiyor. Eli dolu gelme ihtimali bence yok gibi.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()yapıştırdım. zaten bu gün 10krş la. Faiz pas geçer. Aksini mi bekliyorsun?
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()nasip dün tether aldım. Deneme amaçlı. SHIB alacaktım tether yerine vazgeçtim. %50 arttı. Nasibimde yok muş
mumeyir2011 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()tether e geçtim deniz. iyi mi kötü mü ettim.?
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()KKM lerden bir haber var mı acaba. Döviz kurunda hacim düşük şu anda sermaye sanallara kayıyor.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()18.45 te AMB Başkanı Lagarde'ın Konuşması var. Başkada önemli bir veri görünmüyor. Bakanın Londra ziyaretini yakından takip etmek lazım.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()günaydın arkadaşlar.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()o zaman problem yok.
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()demek ki alt yorumu okumamışsın hocam. Bir yanlışlık oldu kanallar karıştı.
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Kurun yatay hareketlenmeye bağlı olarak banka makamlarının 10 krs tan aşağı olmaması nedeniyle dusuk bir miktarla usd tc i deniyorum. sikinti olmaz ise bankalar dan sadece Altın gümüş alırım artık
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()pardon hocam. Siteden de özür dilerim. Dalgınlığıma gelmiş. Bu hafta içi alım vermesini bekliyorum. ytd
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)