Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Ocak ayı 5.20 / 5.30
Şubat ayı 5.30 / 5.40
Mart ayı. 5.40 / 5.50 arası göze batmadan MB stratejisi . Nisan muallak ipler salınır mı salınmaz mı ...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bütün döviz kanalları uyurken dolar cılar nöbette :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Haydaaa :) zıplamaya bak hele
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Kraliçe seninle başladım bu işe . usd den pişmanım affet beni :(((
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Ah beeaa bende gbp den usd ye gectim aylardır bekliyorum. Kraliçe nin kıymetini bilemedik :(((
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()sterlin aldı başını gidiyorum dedi . Peşinden giden var gidemeyen var . ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Starda c. baskanı konusuyor . S400 konusunda anlastık dedi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bir toplantıdan veya konusmadan evvel döviz düşüş yaşıyorsa sonu hep beklenen fırlamanın aksi olmuştur . Kendi fikrim . Dövize gelen ışık bizlere geç gelir . YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Her ay 5.20 den 5.30 a sonraki ay 5.40 a . Böyle böyle yürüyecek zaar ? tersteki arkadaslar hesabımızı böyle yapsak :)))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()99 depremide böyle ekonomik kötülükler zamanı olmustu . Allah korusun insanın aklına hersey geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Egede deprem oldu . Allah korusun hepimizi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Garanti ye baktım 30 kurus makas . Ya gidi yamyamlarsss
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Ne ile satın alınacak bu para birimi :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()O zaman niye ülke parası var . Cok eski haber bunlar . Altın la yapalım dediler olmadı . Ortak para dediler olmadı. Mantalitesi sacma . Aynı kapıya cıkıyor hersey . ?
Sel_Usd_Uzm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Aynen . Gercek avcı bunlar ?
trkvrl1986 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Aynen parcalı işlem yaparken zor oluyordu begendim bu işi ?
semi6533beyaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()tfx 250 birime düşürmüş işlem minimum limiti ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bekleme kardeş öyle bir rakam gelmez artık.
Angaraly06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()İnme geliyor mu dolar a :/
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bir merdiven daha oluştu yokuş aşagıya . Hay seni dolar Allah ne yapmasın.