Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Sabaha kadar iğneler bizi bu kraliçe :)))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Auris için cesur ol :)))
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()O zaman sabrınızı devam ettirin . İnsan tam çıkar gelir . Bi bakar ah ulann bee der . ben duygusal davranıyorum malesef . @bafi36 abimize danış . dolar sayfası çingene çadırı gibi . Ordaki insanlardan uzak dur . Herkes biribirini kandırıyor . Atmasyoncu dolu . Düzgün insanlar var tabikide . Ytd
ASİLOVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Hımmm. Sen sabahı beklle cekilme olursa gir aksam 21 de tetikte olursun . Yarın yine oylama olacak . Ben 7.339 a satıs emri verdim . Bu benim fikrim . Karar sizin . Kaybetmenizi istemem . Ytd
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Kendi fikrim zararına satıs yapmayın . Sabredin . dolar euro ve sterlin e karsı degersizleşmek istemeyecek . Zaten çinle bir ticaret savası içerisinde . Dolar kar ettirecektir . Tabi kaçtan terstesin?
ASİLOVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Sen ikizler burcu musun . Kararsız arı :)))
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Olsun . Mutlu ediyor seni ne güzel . :)))
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Küçük vur kaç yapmıssın :)))
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Aldık artık.
Mehmetxxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()euro ve sterlin degelensin sonra beraber anlasıp ab den cıkalım yapıyorlar . Kardan kar etmek bu . :)))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Elim aldydı aldım 3k
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Blooöberg te bu konu konusuluyor. pound a yarayacak hertürlü diyor . Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Cıkıs kesin olacak ama alısma süreci bu . Yine ertelenecek benim fikrim
Mehmetxxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Bi sonuca varamayacaklar gibi
Kesmeci_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Blooöberg te spiker bugun kü oylamada da hayır cıkacak yüksek ihtimal dedi.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Teşekkürler . Neyse herkese iyi geceler efendim.
K_a_r_d_e_l_e_n için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Deniz kokusu da yanında.
K_a_r_d_e_l_e_n için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Yağmur yapıyor egede . Sezen aksu geçer çalıyor mis gibi . ?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Herkese güZel hayırlı geceler sabahlar . Herkese Allah Rahatlık ve Sağlık versin . )
2BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Yaşınızı bilmiyorum . Ben burda herkesi kardeş abi abla görürüm . Sorun varsa muhabbet etmeyiveririz . )
Midye_Tava için cevaplandı (yorumu göster)