Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Yallahhh taZyikkk ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Merkez saldı patlatacak akşama ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()5.20 / 5.35 arası mb işine geldi bu aralar. Alıyor satıyor. Bu gidişle çıkmayacak inmeyecek . Denk getiren al satı yapacak . Ama işte al sat farkı yok mu ? ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Rest görüyorsanız haberlerde o zaman dolar artacak demektir . Bu çok uzak değil. 7 yi 2 günde görecek diye beklenti olmasın kimsede . Tokadın acısı geçmedi . Ayağını denk alıyor yönetim. Velakin 5 altı görmesi çok çok zor . Bilgisayar oyunu değil bu cepte ne varsa sonuç o çıkar. Tüm Dünya dolar karşısında mücadelede . Ama üretken pazarı olanlar . Atıp tutup ben bildimciler ikilesin. Kasa sizde değil . 2 aya rakamlar belirir . Düşman yaratılır . Suçlu o trene yüklenir . O treni çekmek vatandaşa kalır. Makinist ha gayret der?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Rest görüyorsanız haberlerde o zaman dolar artacak demektir . Bu çok uzak değil. 7 yi 2 günde görecek diye beklenti olmasın kimsede . Tokadın acısı geçmedi . Ayağını denk alıyor yönetim. Velakin 5 altı görmesi çok çok zor . Bilgisayar oyunu değil bu cepte ne varsa sonuç o çıkar. Tüm Dünya dolar karşısında mücadelede . Ama üretken pazarı olanlar . Atıp tutup ben bildimciler ikilesin. Kasa sizde değil . 2 aya rakamlar belirir . Düşman yaratılır . Suçlu o trene yüklenir . O treni çekmek vatandaşa kalır. Makinist ha gayret der ?
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()1.5 yıldır burayı takip ediyorum. Yıllardırda bu ekonomi ve siyaseti takip ederim. Bugun c. Başkanı sert çıkışlar yaptı abd ye yine. Buradan sezgilerim beni yanıltmaz. dolar seçimden sonraya atlatılamayacak kadar dolu. Yani yükseliş büyük olacagı için yine sert tepkiler verilmeliki ekonomi aslında iyi yönetiliyor ama dış mihraklar yüzünden yükseldiye getirmenin bahanesi bu. Bu hazırlıgı bugün gördüm. Pazartesi döviz fonu müjdesi verdi ekonomi bakanı fakat dövizi bozdurup gitmez kimse o fona . Surda 2 ay zarfında cetin bir mücadele verilecek yatırımcılar adına. Ytd yazalımda günah benden gittti olsun ?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Kraliçe oldu tam bir fukara . ?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Hadi hareket basladi. Öğleden sonra inişe geçer gibi geliyor fikrimce. 14. 00 a kadar pusudayim. 6. 12 den aldık bakalım . Herkese hayırlı işler ?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Herkes streste gördüğüm kadarıyla. Önümüzdeki hafta hareketleri bizi canlandıracak. Güzel sohbetler herkese
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()6. 27 den tersten bekliyoruz. Ağustosta kadar yerine gelirse şükür ?