Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Burda anlatmaya calıstıgım uyku meselesi değil. Bize ekmek vermeyecek hamlelere hazır demekti :)
Elvis34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bizle beraber merkez bankasıda uyumuyor suan :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Cumhur baskanı : iş bankası devletin olacak ..
?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Domuz yılı mı ne bişey varmıs
oktaygeresinli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Çin asya piyasası 14 gün kapalı . Yeni yılmı ne varmıs . Piyasa durgun gececek.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Saat 4 için yemleme hazır . Sonrası yine aynı senaryo gümmm... sevdiler bu işi
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Ama pazarcı ve marketciler suclu ki . Yoksa hersey cok güZel ki ?
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Seviyorlar bizi yaaa . Yoksa kötü niyetleri yoktur ?
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()İmf gelmiş galiba Türkiyeye.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Satmirem ulen satmiremmm ?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Senin hergün merdiven gibi düşüşünden bıktım nalet para birimi. 2 tl olda kurtulalım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Cengiz kutroğlu esirin oldum ... ( dolar .)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()dolar işi internet cafe işine döndü . Kazanç yok . ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Hımmm . Herkesi okuyorum izliyorum. Sonuç düşüş var diyen cogunlukta ve sohbet hep buraya cıkıyor . O zaman tersini yapayımda zarar yazmasın ?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Hahaha . ?
kaya25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Şubat ayında alırsınız karınızı . Satmayın korkupta. Ödemeler subat ayında Ülkenin . Ytd ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Uygulamayı kapat aç yine dene düZeliyor
Purof için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()43.50 den girdim full. Hayırlısı olsun . 5 gün içinde kaçarım kar görürsem . 15 ocak tehlikeli bir gün olacak çünki
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Yanılmadık beklentimizde ? herkese bol kazanclar . Bir dip daha olursa alım yapıcam inşallah
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()46 dan sattım. Mb ile aynı ritimde hoplayıp zıplayacagız ?