Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Hahaha :) bu kadar etki edecegini bilemezdim :)))
EDEBİSİNEMA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Yarın alırım suan hersey pamuk ipliği :))
cinlibilgin için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Altı üstü 5k dolar aldım hemen iğne yapmıs :)))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Full tl deydim bu hafta . Önümüzdeki hafta yol haritasına göre giricem sahaya :)))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Şu sıralar dolar daha güvenli liman geliyor bana ytd. Daha stabil diğer dövize göre.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()sterlin hem hacim bazı hem alım yüzdesi 100 de 100 . Ne abanılmış :///
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()dolar bu bakanı görünce siniri tepesine çıkıyor. :/
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Pazartesi kramponları giyicem paramı yine tfx e tasıyıp oyuna dönecegim. Hazirana kadar sürecek gibi bu macera ytd :(
Dolmuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Aylardır al sat yaptım 7 de de sattım. Dün garantiye götürdüm cektiklerimi . Pazartesi araba için anlastık . T. Finans yok orda diye attık hesaba . Arabada anlasamadık. Bugün hanidir önceden kurdugum 5.80 alarmım ve satıs emrim uyardı. Ama öylece izledim. Nasipten ötesi yok diye avuttum kendimi 5 bin tl kar avuçlarımdan gitti. Bir araba anlasmazlıgına :((( yatırım tavsiyesidir :(((
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()sterlin deyken sana birşey demiştim . Meyvesini aldıgına sevindim
ASİLOVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Allah korusun ülkemizi artık. Olacak iş değil. Kar ediyoruz ama . Yoksul insan dahada yoksullaşacak :(((
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Eyvallah . euro dayım sıkıntı yok :)))
Acı_biber_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Benim gidişimi beklemiş dolar .
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Ben 45 te sattım karlı sekilde . Ama yine 47 lere haftaya toparlar gibi geliyor . Panik satısları . Alttan alıma neden olur. Buda yine aynı seviyeleri toparlayacagını gösterir . Bu benim fikrimdir. Yatırım tavsiyesi değildir efenim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Benim kumarım biter kardes ? 45 ten postaladım bugun . hep böyle yapıyorsun ekrem abi . 2 zara 100 bin verdik . Gibi oldu bugun
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Satmam beklerim :)))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()8.80 i gördü agustosta :))) 1 saatliğine yapsa ne kıyak yapar bize
Pinkie_pie için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()İyi geceler abi. Sen buranın direğisin.
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Yakıtı aldı gidiyor pound
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Abla mı diyim ne diyim bilemedim hitap ederken. 86 lıyım ben. Siz küçük küçük ekleyin kar ı . Yada zamanın coksa sabır derim
İzmirmavisi için cevaplandı (yorumu göster)