Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()İnsanlik onuru diye birsey ciksada onu alalim dicem . O dippop
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Bugun bizim umraniye de 2 aile birbirine girdi. Altin ondan düşüyor galiba
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Bu tam
Plastik oldu . Sinir etmeye basladi . Maliyet . 998 tl . Yrmi satarim size yahdiler
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Fiba kapatti alim satimi. Cakallar. Dusecegini cakozladi . Bizi kopartacak . Trump konustu . Gardi bize aldi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Senin gibi metalin….. ……… ……. ……
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Bu hafta gram altinin 6900 ve 7050 ye yapisacagini dusunuyorum. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Hayirli geceler . İnsallah bu hafta guzel bir cizgi yukselis yakalariz diye umit ediyorum dostlar
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()4765 ben sanki :)))
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Patladim :(
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()4755 ten acilir diye tahmin ediyorum. Hadi hayirlisi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Devlet 60 ton altin satisi yapmis galiba.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Altin kriz zamanlarinda once tavan yapar sonra çöker. Daha sonrada en az 1.5 misli yapar . Ben sene sonunda gramin 13 bin tl olacagini dusunuyirum . Yatirim tavsiyesi degildir. Ben kendime kizdigim bunu bile bile yukardan satip simdi almadigima oldu.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Hosbulduk . Tesekkur ederim )
enginis58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()8 sene önce sterlin alim satimi yapiyordum , yine geldim ? uzun sure sonraki ilk yorumum . Herkese bol kazanclar.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kesmeci_ yorumu ()Savas bitiyor basliklari dönmeye basladi ya . Bakalim nasil pozisyon alacak bu hafta
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Omigron mudur nedir . Avrupa delirmeye basladi . 2020 deki gibi dünya daralirsa bu 2 haftaya 18 tl ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kesmeci_ yorumu ()Ardyz. He saglam bir girişle bist e 5.30 la başlıyor . 39.8 milyon hacmiyle suan yok oyak yatırımda . İlerleyen günlerde girmeyi planlıyırum . Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kesmeci_ yorumu ()Klgyo bugun bu hafta verdigi bütün karı geri aldı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()sterlin cıktıysa ben girerim dolar a . Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bu hükümet ne yapıp be edip zarara ugratmayı beceriyor . Bişeyler satılıyor dolar 5.80 i gecemiyo . Ocak 2 oldumu asgari ücret belli oldumu dolar bi şekilde bir merdiven yürüyor . Dikkat . Her sene aralıkta aynı terane.