Üye adı:Kesmeci_
Kayıt tarihi:31 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:43
Takipçileri:5
Takip edilen:10
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 1 Temmuz 2026, 10:09:43 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Balıkesir
Sadece izler . Az yorum yapar cok kazanmayı tercih eder ?
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()sterlin düşüşe geçti . dolar hep onun iZinden gider . Ben satiyorum arkadaslar . Ytd . Benim tahminim herkes kendi kararını versin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()sterlin düşüşte . Usd sterlin gibi hareket ediyor genelde . Brexit yüzünden düşüş yaşadı ama . dolar ın yarın düşecegini tahmin ediyorum . Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Herkese güzel kazanclı haftalar
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()7.56 dan satısı aldım sonunda :))) Allah bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bi yıldızcık şu sıralar moralime iyi gelir admincim :)
admin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Almanya silah ambargosu koydu.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Akıyo maşallah :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()5.75 ten sattım Allah bereket versin . Çökerse alırız . Şansımıza ?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Durmayacak bu herhalde :)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Herkese bol kazanç )
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()dolar dan bi cacık olmaz anlaşılan
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Amin inşallah . :))
RENK33 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()@muri @RENK33 Amin. Allah razı olsun . Teşekkürler herkese . Burasını seviyorum elit ve seviyeli insanlar var . Aile gibi. Okuyorum hepinizi . Hepinize Allah bol bereketli kazançlar versin.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Ahahha . Banlandıgım gün evet jeton gec düştü benim abi bu yazına :))) hedefime erdim arabamı aldım simdi 2 k cüssemle bakınıyorum buralara :))) @İzmirmavisi ile auris alacaktım focus aldım cıtayı aştım. Kafam rahatladı abi al sat tan :)
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Teşekkürler . :)
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Hosbulduk abim . Teşekkürler siZler nasılsınız iyisiniz inşallah . :)
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kesmeci_ yorumu ()Hanidir yoktum . Herkese hayırlı ramazanlar . Al yat modeli izledigimden pek yorumda yapamadım :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Herkese hayırlı sahurlar )
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Bugün bir bankaya araç için eft yaptım. Arac alacagım diye . Hemen banka aradı vade oranlarımız yükseldi dedi . Degerlendirelim dedi. Faiz artırımı mı olduda haberimiz mi yok :/
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kesmeci_ yorumu ()Herkese iyi kandiller efenim )