Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20157
Üye puanı:3386
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Borsanın kendine hayrı yoktu ki:))
matematik_hayattır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ekim enflasyonunu ayar lamak için kamu bankalarının kura müdahalesi var. FED öncesi de fiyat ayarlamasını buna dahil edebiliriz
Emektar07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu an terste değilim ama dövizin düşük olmasını ekonominin iyi olmasına bağlayanlardan bıktım kardeşim:))
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet ama ülke adına üzülürüm. Döviz kuru ne kadar düşük olursa ithalat o kadar patlar. Yerli üretim biter. Dünyada her ülke kendi para birimini devalüe ederek ihrcatını artırmaya çalışır biz de dövizi düşürmeyi başarı sayarız:))
harun353 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bekle bakalım sen çözülmeyi bekle bende BIST te 110 bin endeksi. :))
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sen dediğine göre o rakam asla gelmez:))
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Öyle soruya öyle cevap kardeşim :))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kimse satmaya cesaret edemiyorsa neden 5.65 e kadar düşecek?
Ahmettin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()29-30 u toplantı yapılıyor. 30 akşamı 21.00 de karar açıklanıyor. FED 500 puan faiz indirecek piyasaya da özellikle türkiye piyasasına da 1 trilyon dolar gönderecek sonra dolar 50 kuruş olacak tamam mı?
harun353 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bende zaten piyasalarımız demiştim.
Alihandroo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yarın piyasalarımız kapalı sakin ol şampiyon:))
Balr171 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Önce 100 binde dursun:))
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ne olacak 13 Kasım'da?
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çok şükür sabahtan beri ilk kez adam gibi bir yorum okuyabildim.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED sonrası 5.85-5.95 bandına doğru hareket bekliyorum.
dolarjan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar kurunda Dip rakam artık 5.75 olduğunu kaç kez yazdım. FED aksiyonları elbette önemli ama ülkedeki kur suni. Ayrıca estirilmek istenen olumlu havaya rağmen ekonomik sorunlar ağırlaşarak devam ediyor. Bizi kamu bankaları aracılığı ile zararına verilen krediler kurtarmaz. Zaten kısıtlı olan kaynaklarımız böyle harcanmamalı. Ucuz krediler reel sektöre tarıma ve hayvancılığa verilerek ülkede üretim artırılmalı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şelale team yine mesaide:))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün tüm like sana kardeşim
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Like üstad ama like hakkım dolmuş
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Burda ne deniliyorsa tam tersi oluyor:))
Birgün_zafer için cevaplandı (yorumu göster)