Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20157
Üye puanı:3386
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çünkü piyasa yapıcılar şu an TL den semiriyorlar.
Pisika için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet bu konudaki tespitine katılıyorum. tombul parmaklar TL de. Onlar ne zaman pozisyonu değiştirir ise Jenga oyunundaki gibi kule yıkılacak hemde bir anda. Ama ne zaman?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu gene tek rakam üzerinden gidiyor. Selo bu gün 5.68 yarın 5.98 sonra 5.48 diyor:))
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bi dur memet önce selonun 5.68 i gelsin sonra sahneye seni alırız
Mehmet2018 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Enflasyon verileri her ayın 3 ünde açıklanır. Tatil gününe denk gelirse bir gün sonraya açıklanır. Ekim enflasyın rakamları 4 Kasım pazartesi açıklanacaktır
İzmitleee41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()çeviri yapan kızın sesi balata sıyırmış kamyon gibi çıkıyor :))
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sevim koş fişekçiler geldi:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Güzel espri:))
LenaRus için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Üç gündür şelale team show vardı. Yetmez mi?
LenaRus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hangi ekrana bakıyorsun sen:))
Muratanow için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED beklentiyi verir zaten. Önemli olan bundan sonrası için yapılacak açıklama
ahvalim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şşt. BIST 98 küsur olmuş:))
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ekim enflasyonu 4 Kasım pazartesi. ve TÜİK dahi düşük çıkaramaz baz etkisinden dolayı. Bunları bil deyine şelaleciliğe devam et
Aytekin35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kamu bankaları o yüzden görev zararına konut kredisi dağıtıyor değil mi. Devlet betonu desteklemediği için... Buraya harcanan kısıtlı kaynaklar reel sektöre tarıma hayvancılığa verilmeli. Almanya ile bizi kıyaslaman ise saçma. Liglerimiz farklı. Türkiye'nin ekonomik büyüklüğü Volkswagen kadar değil neyi kıyaslıyorsun?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Doğruya doğru yanlışa yanlış demediğimiz müddetçe ve holigan anlayışlardan vazgeçmedikçe bir arpa boyu yol gidemeyiz. Madem sen bu kadar olumlu havadasın burdan laf yetiştireceğine git üretim yap millet dolar ı altını kafasına bile takmasın. Yanlışa yanlış demek hükümeti eleştirmek değildir. Son 15 yılımız beton ekonomisi oldu ve tıkandı. Yalan mı?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bırakın bu boş muhabbetleri üretim akılcı ve yapıcı politikalarla yıllara yayılarak olur. Olur hemen gidip bir Türk phone yapayım ı phone u bitireyim. Bu ne sığ bir anlayıştır böyle.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ne 17 yılı kardeşim 50 yıldır kalıcı akılcı üretime katmadeğere yönelik uzun soluklu ekonomik model yok. Ekonomi iyi diyen yandaş kötü diyen muhalif diye yaftalanıyor sanki futbol takımı tutuyoruz :)). Kötüye kötü denilmeli iyiye de iyi.
Yara_Bandı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED in etkisi 5 kuruş aşağı ya da yukarı olur fazla anlam yüklemeyin. Bizim giderek ağırlaşan ekonomik sorunlarımıza kalıcı çözümler getirmedikçe makyajla algı ile ne yazık ki sıkıntı artarak devam eder
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Selo MB temsilcisi mi?
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kimse de satmıyor neden düşüyor o zaman?
Ahmettin için cevaplandı (yorumu göster)