Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20156
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Devlet yakaladı mı affetmez. Geçmiş olsun kardeşim. Bu aralar sinek kanadından yağ çıkarıyorlar. Ama yüz yüze son bir kez daha görüşmekle bir şey kaybetmezsin
Maypek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Vergi dairesi ile yüz yüze görüşmeniz gerekir
Maypek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ödeme yaparak.
Maypek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çelik hocam akşam bir soru sormuştum. Kurlar ve BIST endexinin uyumsuzluğu hakkında
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ülkede o kadar fiziki döviz olduğunu düşünmüyorum.
Psychologist1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Esas kuru zıplatacak para babaları şu an TL pozisyonundalar. O yüzden kur yatay gidiyor. Onlar ne zaman pozisyon değiştirir ise o zaman yükseliş olur. Şu an yerlinin elindeki dövizi almak için bezdirme uygulanıyor bakalım bu çekişme nereye kadar gidecek?
Lieutenantt0 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Peki bizdeki cari açık (şu an üretim durduğu için ithalat durdu cari fazla veriyoruz), bütçe açığı, işsizlikte artış, TÜİK in çakma enflasyon verilerine göre bile hızla düşen alım gücü. Bankalardaki 50 milyar batık krediler( inşaat ve enerji sektörü), yapılan yol köprü ve hastanelerin dolar üzerinden hazine geri ödemeleri, şu an kamu bankalarınca müteahhit leri kurtarma amaçlı görev zararı olarak dağıtılan konut kredileri... Bunlar daha ana başlıklar. Yani bunların hiç mi önemi yok?
Lieutenantt0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yani bizde durumlar dört dörtlük. Sadece dış gelişmelerle bu hedefiniz gerçekleşecek doğru mu anladım?
Lieutenantt0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()5.48 için gerekçeniz nedir?
Lieutenantt0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()BIST serseri mayın gibi kardeşim. İşin içinde iş var sanki. O yüzden ortam netleşene dek uzak durmak lazım YTD
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bence alım fırsatı vermeden 5.71-5.73 aralığında bu haftayı kapatır.
matematik_hayattır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bende 7.50 görmeden almam. Düşüş trendini kırdığına inanmam için bu rakam lazım.
metinkalkn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Stop patlatılıyor haklısın. Kapanış 5.71-72 ile biter.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()6.80 den 5.30 a gelip oradan 6.24 olan hareketlerde bile çözülmedi giderek arttı. Bizim milletin canını al ama parasını isteme:)))
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()O rakamlar olmadan çözülmez. Bakalım kim daha inatçı:))
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bizim kodamanlar kim olacak? Paraları yurtdışı bankalarda gelip semirip gidiyorlar
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()DTH ler ancak 6.30-6.50 de çözülür gibi. FED 2020 hazirana kadar böyleyim dedi. Yalnız BIST in tavan yapması yerli sermaye ile olmaz. Dışarıdan da akış yok. Orası sıkıntı. Bu kilit biryerden açılacak ama inşallah hayrımıza olur
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaten borsanın %65 i yabancı fon kardeşim.
aktuel53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Adam alır parasını gider nasıl engel olacaksın ki?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Çünkü piyasa yapıcılar şu an TL den semiriyorlar.
Pisika için cevaplandı (yorumu göster)