Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20145
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()4585 üzerinde günlük kapanışlar görmeye başlarsak devam edebilir. Ama dünya merkez bankaları faiz artırım döngülerine başlamışken onsların işi zor görünüyor. Elbette yanılabilirim.
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()4380 rakamı sihirli rakam olsun. Bu rakamın Altın da her zaman 4000 altı ihtimali mevcuttur. 4380 üzeri kapanışlarda bu ihtimal ortadan kalkar
Şırdancı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Bir üstad dxy 100 üzerinde ise metallerden uzak durun derdi.
Şırdancı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()O zaman normal piyasa dinamikleri işlemiş olur ve herkes kazanır:)
Civardagezer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Ne dayanması? Dün gece piyasa açılışından itibaren metaller ve dxy el ele birlikte yükseliyorlar:). Dxy 105 Altın ons 4600 der mi?
Şırdancı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Peki böyle bir stratejide direkt dolar alsan daha mantıklı olmaz mı?
63ARGENTUM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Bugün abd kapalı çok büyük hareket beklemem. Ama kapanış negatif olacak sanki. Elbette yanılabilirim.
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Usta işine karışmak gibi olmasın ama alış yerin yanlış olabilir. Elbette yanılabilirim
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Hayırlı sabahlar hayırlı cumalar kardeşim. Estağfurullah o senin teveccühün
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Evet ayşe teyze ve mehmet amca kuyumcudan Çeyrek satıyor olmalılar:)
Therockyavuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Usta 4179 alım yeri değil. Hatırlatayım. Vur kaç düşünüyorsan 4219 kırılırsa soluğu 4100 de alır. Yanılabilirim de
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()İzleyelim bakalım. Sabah ola hayrola. Herkese iyi geceler@Şahmeran_2525
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Dxy bu seviyede iken ons bize yalan söylüyor sanki:)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Dxy ve parite stabilleşmeye başladı. Fed 2026 yılında faiz indirimlerine kapıyı kapadı. Bu onslar için kısa vade negatif etki yaratacaktır.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Ama ben yazdığın diğer ustaların ancak getir götürüne bakabilirim. Hepsi de deneyimli çok değerli arkadaşlar. Anlayana çok yardımcı oluyorlar.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()21.00-22.30 arası hareketler yanıltıcı. Kapanış rakamına bakmak sağlıklı olacaktır.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()4200 bile görebilirsin. Saat 22.30 a kadar testere devam
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Fed geceleri normal hareketler bunlar.
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Mottomuz aynen devam:)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kayserimanisa yorumu ()Fed akşamlarında volatilite yüksek olur. 4200 de 4400 de anlık görülebilir. Fed sonrası kapanışı görmek daha sağlıklı olabilir.
Snne için cevaplandı (yorumu göster)