Üye adı:TiesTorN
Kayıt tarihi:4 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:585
Üye puanı:63
Takipçileri:1
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()kimse dönmüyor derken? tanıdığım çoğu kişi yıllar içinde TL'ye geçti faiz almak için, ben de dahil.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()hayaller paris...
sarımetal33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()3500 üstü köpüktü zaten...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()senin ki dolu muhabbet mi? herkes gibi sen de sallıyorsun işte kafana göre. bana göre 3500 üstü köpük, sana göre olmayabilir.
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()3500 üstü şişmiş fiyat.
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()1 senede çok şişmiş olması
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()senin de yıldızın yok ki.
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()4 bin bin?
tan11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()enflasyonun olmadığı ülkelerde geçerlidir o, buradaki faiz ile paranın erimesinin engelliyorsun sadece, bir şey kazanmıyorsun.
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()tl değeri pek bir şey ifade etmiyor, rakamları dolar cinsinden vermen daha iyi olur.
Mars_Kralı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()doğru söylüyorsun kardeşim ben yanlış okumuşum :) kafam güzeldi heralde...
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()kontrollü dolar da duracağına faizde dursun..
Ercan2116 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()kimse dolar ın düşeceğini düşündüğünü falan söylemedi burda, uydurmaya gerek yok. arkadaşın biri 20 lira olsa ne olurdu dedi, örnekler onun üzerinden gitti.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()pc parçaları
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()dolar ın 20 olmasından bahseden olmadı. ama evet, 20 lira olursa direkt dolar bazlı satılan bazı ürünler tabi ki ucuzlayacak. mesela elektronik cihazlar.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()pahalılık görecelidir. evet şu an her şey pahalı ama dolar 90 tl olduğunda o pahalı dediğiniz ürünlerin fiyatı x2 olacak, o zaman da aslında ucuzmuş diyeceksiniz.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()yoo piyasada da gayette 45-50 civarında. dolar 90 olursa o zaman görürsünüz ürün ve hizmetlerin fiyatını.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()keşke gerçek hayat tüik'in açıkladığı gibi olsaydı, ne güzel olurdu...
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()3 senedir hayal görüyorsunuz, bir şeyin geldiği falan yok. ancak yıldırım giderse belki gelebilir.
editorinchief için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()artık derken? 3 senedir belliydi zaten.
corcun için cevaplandı (yorumu göster)