Üye adı:TiesTorN
Kayıt tarihi:4 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:585
Üye puanı:63
Takipçileri:1
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()yaptığım en mantıklı hareket olmuş :) dolar ı beklemek zaman kaybı.
TiesTorN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()dolar faiz kararını fiyatladı zaten, daha artmayacak bir süre.
yesildüzceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()mb faiz kararı açıklanmadan son defa 32 günlük %49'dan bastım faize, hayırlısı :) düşse de 1 ay etkilenmem en azından.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()ne yazdığını anladım kardeşim, sadece yazım şeklinin saçma olduğunu söyledim, kapiş?
Amatör_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()bu ne biçim yazım şekli :D "asgari ücret = 650$" yazman yeterliydi.
Amatör_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()banknotlar hala aynı ama :) inatla çıkarmıyorlar daha büyük banknot. neyin inadı anlaşılır gibi değil.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()keep dreaming...
ARMAGEDDON_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()alakaya çay demle...
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()bu enflasyonla indirim falan olmamalı.
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()nedenmiş o?
GameOverr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()işte burdaki asıl sorun işin başında kimin olduğunun çok öneminin olmaması... işin başındaki adama kimin talimat verdiği belli. yine nas mas gibi hikayelerle ekonominin içine edilmez umarım.
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()faiz ile enflasyonu orantılı şekilde tutarlarsa evet, ama yine anlamsız şekilde faiz indirmeye başlarlarsa dolar uçar.
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()ohoo sen o zamanlara gitmişsin, ben 20 sene öncesine gittim. tarih söyleseydin ona göre yorumlardık.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()1'den 35 milyona nasıl çıktı? bu nasıl matematik? ne zaman 1'di?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()yükseliş 35 kat oluyor 35milyon kat değil.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()doğrudur tabi kendi tercihiniz. ben ilgilenmiyorum o işlerle, bu enflasyonist ortamda paramın değerini korumaya çalışıyorum sadece.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()faiz varken niye dolar da beklersiniz ki...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ():D al benden de o kadar. bir şey biliyoruz ayağına 2-3 terim sallayıp insanları kandırıyorlar.
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()salıyolar dediğin şey 10 kuruş.
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
-3BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()eksik anlattım tabi benim hatam :) param Altın daydı zaten, yaklaşık 2 ay önce 2600$ seviyelerinden bozdum, o günden beri faizdeyim. tekrar düşse de alsam diye bakıyordum ama iyi ki almamışım. önümüzdeki fırsatlara bakacağız.
melihduran için cevaplandı (yorumu göster)