Üye adı:TiesTorN
Kayıt tarihi:4 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:585
Üye puanı:63
Takipçileri:1
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()o veri açıklanacağı için böyle tepelerde dolanıyodur zaten, aynı senaryoyu kaç kere yaşadık. açıklandıktan sonra çakılır 20-30$ aşağı.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()ben sattım artık düşebilirsin... :D
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()bu rakamlar nedir...
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()genelde herkesin beklediği şey beklendiği gibi olmaz ama bakalım...
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()niye bu tarihten sonra ne var?
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()2528de satmayan beynimi s...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()2528'den satmadığıma pişmanım... tam satacakken bu daha yükselir diye satmadım sonra ortada kaldım :) şimdi de buralarda sürünüp duruyor...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()2528'den satmadığıma pişmanım... tam satacakken bu daha yükselir diye satmadım sonra ortada kaldım :) şimdi de buralarda sürünüp duruyor...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()şahlandı bu yine hayırdır...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()haşa... sen nas'a karşı mı çıkıyorsun? (ironi :))
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()aynen kardeşim... yükselince hemen ben dedimciler gelir. düşünce de aynı hikaye aslında. kimsenin bir şey bildiği yok %50 şans işte herkes sallıyor bir şeyler.
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()yazdıklarına tam olarak katılmakla birlikte stockholm sendromu dediğin şey o değildir o bilgin yanlış :)
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()altını n yükselmesinin Allah'la bir alakası yok kardeş.
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()21:30'da ne var ki? düşecek mi yani?
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()soru işareti ne alaka
Acemii__kiz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()abartmasak mı... yükselmesini engeller düşmekten çok.
baaltunel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()nasıl etki etmemeliydi? 2018 dönemlerinde yoktun heralde, daha da fazla düşmesi gerekirdi.
dgknblc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()müneccim misin?
Dragon_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()ya bu dediğine kendin inandın mı sen... tr ne zaman iyiye gitmiş ki 2024 te gitsin.
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()faiz enflasyona göre yapılır kardeş. adamların enflasyonu yüksek olsaydı onlar da yaparlardı.
Executive için cevaplandı (yorumu göster)