Üye adı:TiesTorN
Kayıt tarihi:4 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:585
Üye puanı:63
Takipçileri:1
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()para basmanın enflasyonla pek ilgisi yok, bazı kişilerin iş bilmezliğiyle ilgisi var.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()enflasyonun yüksek olduğu ortamda faizlerin de yüksek olması maalesef bir gereklilik. faizi indirdiğinde ekonominin freni patlak kamyona döndüğünü hep beraber gördük yıllar önce.
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()abicim ben trde yaşıyorum, yabancıdan banane :) ya değerli metal alacaksın ya faize koyacaksın. metaller çok riskli olduğu için faizi tercih ediyorum.
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()faiz varken dolar da beklemenin bir anlamı yok. oranlar %40 civarına dayandı...
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()3 ayda bir aynı hikayeleri dinliyoruz, geçiniz...
WOLF_STREET_BEYAZ_ATLETLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()gelen ne? ben bişey gelir ya da gelmez demedim ki, bi tarafından uydurduğun rakam gelince yine ortalara çıkarsın dedim. şansına gelmiş demek ki :D
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()hayırdır kardeşim ne bu kendinden eminlik, geleceği mi görüyorsun? 4400ün de Altın a inmeyeceginin ne garantisi var?
Keyfi_gıcır için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()meali: "bir tarafımdan yeni rakam uyduracağım, gelir mi gelmez mi hep beraber göreceğiz"
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()118$'dı, 112'ye düştü.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()bunu kimse bilemez boş boş sorular sormayın. piyasa çok oynak.
Therockyavuz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()şahsi fikrim 3500$ üstü balondu zaten... soluksuz çıkarken iyi de düşerken tü kaka dimi.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()herkes boş yapıyor kardeşim çok kaale almaya gerek yok. bu sitede toplasan 3-5 kişi var gerçek analiz yapan ama onlar da boşuna uğraşıyorlar çünkü analizle manalizle öngörülecek bir şey değil bu Altın artık, koinler gibi oldu volatilitesi.
Gelmişgeçmiş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için TiesTorN yorumu ()herkes boş yapıyor kardeşim çok kaale almaya gerek yok. bu sitede toplasan 3-5 kişi var gerçek analiz yapan ama onlar da boşuna uğraşıyorlar çünkü analizle manalizle öngörülecek bir şey değil bu Altın artık, bitcoin gibi oldu volatilitesi.
Gelmişgeçmiş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()klasik 10 kuruş arttırdılar yine...
1BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()normalde 3500'ü geçmemesi gereken şey 4800lere indi diye bitti battı diyenler komik.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()sürekli hedef belirtenleri gülerek okuyorum... hedef medef yok, balinalar ve yetkili abiler ne istiyorsa öyle hareket ediyor işte.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()müneccim misin?
ALTIN_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()evet ne oldu gidiyor mu?
Pisagoras için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()he kardeş he... size göre her daim yükselecek zaten.
Pisagoras için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()mazot 100 tl olsun arabam olmadığı için bana etkisi yok diyen tiplerden farkı yok bunun.
Alpslan için cevaplandı (yorumu göster)