Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20156
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) demek ki endexleri düşürüp kendisi alttan alacak. Şaka bir yana artık kendi ülkesinde bile kimse ciddiye almıyor deliyi. Azil bile edebilirler.
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ne demiş gene sarı deli?
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Üstad like
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kont sen misin:))
LenaRus için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Peki bu tehditler karşısında ve Ermeni soykırımı kabulünden sonra bizim gitmemiz taviz değil mi?
CH4053 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düzelte düzelte Roma heykellerine döndü dolar . Ne düzeltmeymiş ama
Mersinli_memo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) son dönemin en keskin fişekçisi şelale team e geçti
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():))haklısın.
Huntaka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hani 2. Satış dalgası 6.80 i bekliyordun?
Senaralist___ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Elinizdeki üç kuruş dolar değerlenecek diye yaptırım beklemek nasıl bir akıl tutulmasıdır anlamıyorum. Yaptırım olduğunda 5 liraya aldığın mal 20 olacak. Ülkece zor durumda kalacağız. Böyle birşeyi dillendirmek bile üzücü.
seaman85 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Önce Yunanistan sonrada Arjantin aynı süreçten geçtiler. Orada yaşananlar bizde de tekrar yaşanıyor. Yunanistan'ı kurtaran AB vardı. Arjantin in durumu ortada. Allah sonumuzu hayır etsin. Sadece döviz kuru ile ekonominin iyi ya da kötü olduğunu düşünen insanlara birşey anlatamazsın. Biz bu duruma bizim olmayan parayı harcayarak geldik. Alınan tedbirlere bak yine tüketim üzerine. Daha fazla borçlanmamız isteniyor
golge11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ons 1485 te iken de dolar da hareket yoktu. Yaşanan şeyler ekonomik ilkelerle açıklanmıyor. Bekleyip göreceğiz
golge11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İroni güzeldi:))
Huntaka için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Selçuk geçer izlememelisin:))
izai için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düştü düşeceğini zaten
sughan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()TÜİK mi sürpriz yapacak:))) bir kaç dakikadan görürsün
sughan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Algılara kapılmayın ortalık ne güllük gülistanlık ne de Arjantin gibi değil. Ekonominin yalın gerçekleri vardır.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben Kayseri de yaşıyorum. Mahallede dediğin orta seviye en az 10 daire var satılık. Hepsi de bir yıldır duruyor.
Dertli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eğer dolar da olsalardı şu an kur 7.5 ,8 olurdu. Onlar da bu rakamdan bozup ucuz TL varlıklarına yönelirlerdi.
Okcubası için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaten fırsatçılar iş başında. Yazın 300 e satamadıkları evlere 400 istemeye başladılar. Halkın alım gücü ise iyice düştü. Faiz düşük olsa bile kimse bu fiyatlardan ev almak istemiyor.
Dertli_ için cevaplandı (yorumu göster)