Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20156
Üye puanı:3385
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tamam kardeşim dolar 5.20 olacak. BIST 150 bine çıkacak:))
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Piyasa yapıcılar TL de şu an. Onlar 6.5 7 lerden dolar almak istemiyor. Millet te 5.75-5.80 den bozmak istemiyor. Bakalım bu işin sonu nereye gidecek
Senaralist___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben bu hafta tüm enstrümanlarda yatay bir seyir bekliyorum. Yarın ki enflasyon verisi baz etkisinden dolayı ister istemez yüksek çıkacak. Kasım ve Aralık rakamları da öyle gelir. Kasım sonunu 5.85 cıvarı kapatır. Tabii olağanüstü bir haber akışı olmaz ise. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen katılıyorum.
YorgunSinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İnşallah yaptırım olmaz. dolar da çıkmasın böyle ortalarda takılsın. Alıştık zaten. Altın , döviz, borsa hep yataya bağladı zaten.
bomerang için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Oralarda uçmuş 2001 model Palio arabaya 35 isteyen var kardeşim
Senaralist___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dandik Clio lar bile 120-130 olmuş:))
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Fırsatçılık iliklerimize işlemiş. Arabada da durum aynı. 100 liralık arabalara 125 çekmeye başlamışlar.Ü
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tamam aldım tüyoyu hemen gidip üç beş tane alayım tükenmeden. :)))
Soloman4345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Selo yat uyu valla baydın kardeşim
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Valla muro32 üstteğmen olup gelmiş hakkımızda hayırlısı, :))
EyvallahYok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Muro senin çift yıldızın mı vardı:)). Yine 3.95.19 mu
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sakin ol şampiyon:))
LenaRus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi geceler kardeşim nasılsın.?
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Haklısın mesut bizde oyun kurucuyuz :)))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Neden veto eder bizden maaş mı alıyor
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD nin canı cehenneme ama oyunu onlar yönetiyor. Maalesef...
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düşürecekleri seviye mi kaldı mesut notunuz çöp zaten. Senin umurunda olmayabilir ama bu ülke dış borçla ayakta duruyor ülkenin umurunda
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Mizah amaçlı yazdıysan eyvallah ama ciddi ciddi yazdıysan yazık:))
Karamemis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ülke cehalet cenneti oldu yeni mi görüyorsun:)) anca dislike ver sen.
sologuitar için cevaplandı (yorumu göster)